امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42176 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در دبیرستان جوادالائمه؛

دکترشیری، مدیر عامل پست بانک ایران زنگ سال تحصیلی را به صدا درآورد

خبرایران: مدیرعامل پست بانک ایران، امروز صبح یکم مهرماه باحضور در دبیرستان دوره اول جوادالائمه(ع) منطقه ۱۱ تهران و سخنرانی درجمع دانش آموزان این مدرسه، زنگ سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.
دکترشیری، مدیر عامل پست بانک ایران زنگ سال تحصیلی را به صدا درآورد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره و آثار شهدا و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان و تبریک آغاز سال جدید به معلمان و دانش آموزان کشورمان گفت: اول مهر  آغاز تحول برای یادگیری دانش و آگاهی بیشتر برای متحول آینده خود و آینده کشور است.

وی به دانش آموزان این مدرسه تاکید کرد: آینده کشور و جامعه متعلق به شماست، اگر خودتان را آماده کنید قطعا آینده خوبی برای کشور، افزایش رفاه جامعه و تحول تولید خواهیم داشت. شیری با اشاره به اینکه، شما در آینده آرامش و آسایش هرچه بیشتر کشور را رقم خواهید زد افزود: لازمه این کار، متحول کردن خودتان است و باید شعار ما بهترینیم را با تلاش مضاعف محقق سازیم چون معلمان بهتر و مدرسه بهتری داریم و درواقع خودتان را به تکامل و درجات بالاتر برسانید.

مدیرعامل پست بانک ایران اظهار داشت: ما در مدرسه، تنها درس یاد نمی گیریم بلکه مهارت های زندگی مطلوب و آداب و معاشرت را هم یاد می گیریم. وی در ادامه اعلام کرد: همه شما باید کارهالی مالی و بانکی را به کمک اولیای خود برای اداره زندگی خودتان از دوران مدرسه یاد بگیرید چون ازجمله الزامات زندگی مطلوب برای آینده است.

شیری خاطرنشان ساخت: اگر در دانش بهترین باشیم و نتوانیم کارهای روزمره بانکی را انجام دهیم دچار نقص خواهیم شد. بلکه از آلان خودتان را برای اینگونه کارها آماده کنید. وی درپایان بیان داشت: پست بانک ایران، بانک جوانان و بانک شما و آیندگان است و به همراه اولیای خود در این بانک حساب بازکنید و خودتان را برای نقش گرفتن در پست بانک ایران و حتی خرید سهام آن برای سرمایه گذاری در آینده مهیا و آماده کنید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب