امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42166 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمایت رئیس شورای شهر تهران از آماده سازی شهر همزمان با هفته دفاع مقدس

خبرایران: رئیس شورای شهر تهران از برنامه ریزی سازمان زیباسازی برای آماده سازی فضای شهری هم‌زمان با هفته دفاع مقدس حمایت کرد.
حمایت رئیس شورای شهر تهران از آماده سازی شهر همزمان با هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، محسن هاشمی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس مقطعی است که نه تنها در تاریخ انقلاب اسلامی، بلکه در تاریخ معاصر ایران بی نظیر و الگویی از ایستادگی و فداکاری یک ملت در دفاع از وطن و تمامیت ارضی خود برای جهانیان است.
وی تصریح کرد: در جهان دو قطبی قرن بیستم، ملتی مستقل و برخاسته از انقلابی نوپا در برابر رژیمی سراسر مسلح و مورد حمایت دو ابرقدرت شرق و غرب، توانست بایستد و بدون واگذاری ذره ای از خاک خود، از جنگ و خون به صلحی سرافرازانه و سبز برسد.
هاشمی افزود: جا دارد از بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و جانبازان ورزمندگان آن دوران و حقیقتی نهفته که متعلق به آنهاست یاد کنیم که امنیت امروز ما نتیجه جانفشانی دیروز آنهاست.
رئیس شورای شهر تهران به اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان زییاسازی شهرتهران درباره گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این اقدامات می‌توانند جوانان را که در آن زمان حضور نداشتند با رشادت‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگان آشنا کنند.
وی گفت: فضا سازی شهر همزمان با هفته دفاع مقدس کار پسندیده‌ای است که شاهد هستیم و این روند باید در سال‌های بعدی نیز ادامه داشته باشد.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب