امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42095 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جلب مشارکت شرکت‌های تولیدی و صنعتی منطقه۲۱ در مدیریت بهینه پسماند

خبرایران: شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در محدوده منطقه۲۱، مشارکت همه جانبه و مطلوبی در زمینه مدیریت بهینه پسماندهای خشک خود با مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت دارند.
جلب مشارکت شرکت‌های تولیدی و صنعتی منطقه۲۱ در مدیریت بهینه پسماند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: پیرو تاکید شهردار منطقه21 مبنی بر مدیریت اصولی و تفکیک در مبداء پسماند و بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی در بافت غالب صنعتی ورودی غربی پایتخت، طی سال‌های ۹۷ و نیمه اول ۹۸ تعداد ۹۱ مورد تفاهم نامه همکاری فی مابین شهرداری، پیمانکار جمع آوری پسماند و صنایع منعقد شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر میانگین جمع آوری پسماندهای خشک قابل بازیافت در بخش شرکت های تولیدی و صنعتی به حدود دو تن در روز رسیده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 همچنین تاکید کرد: طی هفته گذشته حدود بیست تن از انواع پسماندهای خشک شرکت های تولید مواد غذایی، به محل ایستگاه پردازش منطقه21 انتقال یافت و مورد بازیافت قرار گرفت.

زابلی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که این روند تا جلب مشارکت حداکثری و عقد تفاهم نامه همکاری با کلیه مراکز و واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه۲۱ ادامه یابد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب