امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42085 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

باحضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

کامیونت شیلر و مینی بوس شیلر در هتل المپیک رونمایی شد

مراسم رونمایی از دو محصول کامیونت شیلر و مینی بوس شیلر از مجموع محصولات شرکت بهمن دیزل با حضور «مهندس مرتضی شفیعی» مدیرعامل شرکت بهمن دیزل ، نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه و ... در هتل المپیک تهران برگزار شد.
کامیونت شیلر و مینی بوس شیلر در هتل المپیک رونمایی شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم رونمایی از دو محصول کامیونت شیلر و مینی بوس شیلر از مجموع محصولات شرکت بهمن دیزل صبح امروز شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۸ با حضور «مهندس مرتضی شفیعی» مدیرعامل شرکت بهمن دیزل ، نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه ، مقامات وزارت صنعت و نیز فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی در هتل المپیک تهران برگزار و دراین مراسم مینی بوس و کامیونت شیلر بهمن دیزل معرفی شد.

بنابراین گزارش، قرار است که کامیونت شیلر و مینی بوس شیلر به ترتیب با قیمت 390 و 273 میلیون به بازار عرضه شوند. هر دو محصول بهمن دیزل براساس استانداردهای یورو 4 و 5 تولید شده اند.

مینی بوس شیلر مجهز به 18 صندلی بوده و می توان چیدمان آن ها را تغییر داد و از دیگر امکانات آن می توان به ترمز تمام بادی، ترمز ABS و بخاری سالنی و مستقل اشاره کرد. کامیونت بهمن دیزل از ظرفیت بار 3200 کیلوگرم برخوردار بوده و از موتور 3760 سی سی با قدرت 141 اسب بخار بهره می برد. امکان تجهیز این محصول تازه وارد بهمن دیزل به یخچال، آتش نشانی، کمپرسی، خودروبر، حمل نوشابه، مسقف فلزی، و باری فلزی و چوبی وجود دارد.

مرتضی شفیعی، مدیرعامل بهمن دیزل در جریان این مراسم از تولید مینی بوس و کامیونت های شیلر از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد. قابل توجه است که داخلی سازی مینی بوس و کامیونت شیلر به ترتیب 55 و 59 درصد است.

محمدعلی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در جریان این مراسم با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان کرد:«خود باوری گفتمان مشترک میان تولید و دفاع مقدس است که با تکیه برآن و به شرط عدم سنگ اندازی می توان تحریم ها را پشت سرگذاشت.

وی در پایان به سایت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو در خارج از کشور اشاره کرد و افزود:این تفکر اشتباه ایجاد سایت‌ها در خارج از کشور با پول ملت، سبب شده که اکنون این سایت‌ها تبدیل به لانه مارها شوند و هر ساله هزینه سنگینی برای ما ایجاد کنند و اکنون ما در حال مدارا کردن هستیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب