امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41876 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصب و تعمیر بیش از 750 متر گاردریل در راستای ایمن سازی بزرگراه های منطقه 19

خبرایران: به همت حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در راستای افزایش ایمنی در بزرگراه های اصلی و محافظت از فضاهای پرتگاهی ، بیش از 750 مترگاردریل در این محدوده تعمیر، تعویض و نصب شد.
نصب و تعمیر بیش از 750 متر گاردریل در راستای ایمن سازی بزرگراه های منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه گاردریل ها باعث حفاظت از تاسیسات کنار بزرگراه می شود و از انحراف وسایل نقلیه جلوگیری می کند تعمیر و تعویض آنها به طور مستمر در برنامه های ترافیکی قرار دارد.

وی افزود: از آنجایی که محورهایی چون آزادگان به دلیل قرار گرفتن در ورودی و خروجی شهر و عبورو مرور وسایل نقلیه سنگین و بزرگراه هاشمی  به علت محل عبور شهروندان به بهشت زهرا (س) از بیشترین تصادفات برخوردار است در مجموع بیش از 390 متر گاردریل در این دو محور تعمیر و تعویض شده است.

مرآتی خاطر نشان کرد: در بزرگراه های علامه عسگری 128 متر، تندگویان 80 متر، امام علی (ع) 76 متر وکاظمی72 متر نسبت به تعمیر و تعویض معادل 89 عدد گاردریل اقدام شد.

معاون شهردار منطقه بر نصب علائم فنی و هشدار دهنده اعم از تابلوهای جهت نما و هاشور بر روی نقاط خطر زای گاردریل های موجود برای تشدید ضریب ایمنی توسط عوامل اجرایی این حوزه تأکید کرد.

همچنین حوزه ترافیک منطقه نسبت به اجرای عملیات مرمت، نگهداری گاردریل ها، تجهیزات فنی، انجام بازدیدهای مستمر میدانی و روزانه از بزرگراه ها و معابر شریانی منطقه در راستای شناسایی نیازها مربوطه اقدام می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب