امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 418 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ازسوی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

گزینه‌های اصلی مدیریت بر هنرهای تجسمی و تئاتر معرفی شدند

خبرایران: علی مراد خانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد ملانوروزی و علی طاهری را به عنوان گزینه‌های اصلی مدیریت بر حوزه هنرهای تجسمی و امور نمایشی ارشاد معرفی کرد.
گزینه‌های اصلی مدیریت بر هنرهای تجسمی و تئاتر معرفی شدند

به گزارش خبرایران ، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «علی مرادخانی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه پنج شنبه ۲۷ آذرماه از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بازدید و با «حبیب الله صادقی» دبیرکل این جشنواره و نمایشگاه گفت‌وگو کردند. علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد طی این بازدید به خبرنگاران گفت: جشنواره هنر مقاومت، نگاه آرمانی ما به اهداف انقلاب اسلامی را مشخص و نمی‌گذارد ما خیلی از چیز‌ها را به فراموشی بسپاریم، اما باید همواره به خاطر داشته باشیم که آرمان‌ها و ارزش‌های ما کدامند؟

معاون امور هنری درباره بودجه مربوط به نمایش و تئاترشهر گفت: از مدیریت مالی وزارت ارشاد و شخص وزیر ارشاد خواستم که تئا‌تر را در تخصیص‌های بودجه آینده درنظر بگیرد.

مرادخانی افزود: بودجه امسال حدود ۱۷ میلیارد بوده که احتمالا ۱۵ میلیارد آن را دریافت خواهیم کرد. همچنین برای سال پیش‌رو ۵۸ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌ایم و باید طوری اندیشیده شود که در صورت تحقق این درخواست بودجه، بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح آن را خرج کنیم.

وی درباره بودجه معاونت هنری ارشاد اظهار داشت: خدا را شکر توانسته‌ایم خودمان را برای چند ماه آینده آماده کنیم و الحمدالله در حال حاضر مشکل بودجه‌ای نداریم هرچند ممکن است به عدد و ارقام دلخواهمان نرسیم.

مرادخانی افزود: جشنواره‌های بسیاری در حوزه‌های تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و مد و لباس در راه داریم و اخیرا محمود فرهنگ، نامه‌ای مفصل درباره جشنواره تئاتر صاحب‌دلان نوشته که همه اینها نیازمند بودجه است.

معاون هنری در ادامه گفت: همیشه در تقسیم بودجه اول تئاتر ، بعد موسیقی و بعد هنرهای تجسمی مد نظر قرار می‌گیرند و ما هم این نسبت را رعایت خواهیم کرد.

مرادخانی درباره گزینه‌های احتمالی مدیریت بر مراکز تحت اداره معاونت هنری و حضور ملانوروزی و طاهری در این سمت‌ها گفت: محمد ملانوروزی و علی طاهری از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مدیریت بر حوزه هنرهای تجسمی و امور نمایشی هستند.

بازدید علی مرادخانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های نقاشی، عکس، نگارگری، کاریکاتور و هنر مفهومی نمایشگاه سومین جشنواره هنر مقاومت، شامگاه پنج شنبه ۲۷ آذرماه انجام گرفت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب