امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41774 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز عملیات تخریب پاساژ توحید و بازگشایی معبر شکوفه بزودی در منطقه 19

خبرایران: شهردار منطقه 19 از آغاز عملیات تخریب پاساژ توحید و بازگشایی معبر شکوفه در محله عبدل آباد ناحیه 2 این منطقه در آینده نزدیک خبر داد .
آغاز عملیات تخریب پاساژ توحید و بازگشایی معبر شکوفه بزودی در منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی به تعریض خیابان شکوفه در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: طرح بازگشایی این معبر به دلیل عدم عقب نشینی پاساژ توحید از حدود 30 سال قبل محقق نشده و موجب بار ترافیکی سنگینی در این محدوده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در پی درخواست های مردمی،کسبه و بعد از بررسی ها و بازدید های میدانی مبنی بر ایجاد گره ترافیکی سنگین در محدوده بازار عبدل آباد و چهار راه شکوفه و تاثیرگذاری این ترافیک بر سایر گذرها، اصلاح هندسی خیابان شکوفه با تخریب پاساژ توحید و عقب نشینی آن در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه بیان کرد: خوشبختانه با شناسایی سرمایه گذار، صدور پروانه، ماده نه و سایر موارد روند قابل قبولی را طی کرده ایم و امیدواریم مطابق برنامه زمان بندی تا پایان امسال عملیات عقب نشینی پاساژ توحید اجرایی و تعریض گذر  محقق شود.

توکلی ابراز امیدواری کرد: با بازگشایی این معبر و عقب نشینی پاساژ توحید یکی از معضلات بزرگ ترافیکی منطقه 19 مرتفع خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب