امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41767 تاریخ انتشار: شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی انتشارات پیدایش ؛

خانه‌ سایه‌ها رونمایی می‌شود

خبرایران: مجموعه سه جلدی «خانه‌ سایه‌ها» از مجموعه‌‌های ترسناك انتشارات پیدایش 12 شهریور در خانه کتاب پیدایش رونمایی می‌شود.
خانه‌ سایه‌ها رونمایی می‌شود
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی انتشارات پیدایش، مجموعه سه جلدی «خانه‌ سایه‌ها» شامل عنوان‌های «محبوس»، «اختفا» و « احضار» به قلم دن پابلوکی و ترجمه‌ محمدرضا ملکی ساعت 18 سه‌شنبه 12 شهریور 98 با حضور طرفداران ژانر وحشت در خانه‌ کتاب پیدایش رونمایی می‌شود.

این مجموعه به گفته ‌علاقه‌مندان ژانر وحشت، هولناک‌ترین مجموعه انتشارات پیدایش تا امروز است.

مجموعه کتاب «خانه‌ سایه‌ها» درباره یتیم‌خانه‌ای متروکه است که در آن روح خبیثی‌ حکم‌ فرماست‌. این روح خبیث هر بار تعدادی از بچه‌ها را با راه‌های مختلف به این خانه می‌کشاند. بار آخر نوبت ۴ بچه می‌رسد که به این خانه راه پیدا می‌کنند آنها علاوه بر اینکه دنبال راهی هستند تا از خانه فرار کنند، به دنبال نابودی این روح خبیث و پیدا کردن راز این خانه هستند.

در خلاصه جلد دوم این مجموعه یعنی «اختفا» آمده است: «پابی، مارکوس، دش، دیلان. آزومی همگی در خانه‌ سایه‌ها گیر افتاده‌اند. ملکی شوم که در آن گذشته، حال و آینده در هم تنیده شده‌اند. آن‌ها در حالی تلاش می‌کنند راهی برای خروج پیدا کنند، تصور می‌کنند بزرگ‌ترین خطری که تهدیدشان می‌کند ارواح ساکن خانه هستند بچه‌ها نمی‌دانند که اسراری که هر کدام در دل خانه دارند برایشان خطری مرگبارتر است. اگر کوچک‌ترین امیدی باشد که آن‌ها زنده از آنجا فرار کنند، باید با ترس‌هایشان رودررو شوند. آیا کسی یا چیزی در خانه هست که بتوانند به آن اعتماد کنند؟ یا تمام امیدها هم در آنجا ناپدید می‌شوند؟»

جدیدترین مجموعه وحشت انتشارات پیدایش، سه‌شنبه 12 شهریور 98 در خانه کتاب پیدایش واقع در خیابان پاسداران، گلستان دوم (فلاح زاده)پلاک 109 رونمایی می‌شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب