امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41737 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجت‌اله صیدی در آیین آغاز شصت و هشتمین سال فعالیت بانک صادرات ایران؛

امیدواریم در صورت‌های مالی شش ماهه، گزارش مطلوبی از بانک صادرات ایران ارائه کنیم

خبرایران: مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: امیدواریم شرایط خوبی از صورت‌های مالی بانک صادرات ایران در پایان شش ماهه سال جاری را شاهد باشیم و گزارش مطلوبی را از بانک به فعالان و استفاده‌کنندگان اقتصادی، سهامداران و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور ارائه دهیم.
امیدواریم در صورت‌های مالی شش ماهه، گزارش مطلوبی از بانک صادرات ایران ارائه کنیم
به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم جشن آغاز شصت و هشتمین سال فعالیت این بانک در محل برج سپهر، افزود: زحمات کارکنان بانک در سال ٩٧ و سه ماهه ابتدایی سال ٩٨ نتایج خوبی به دست داد و امیدواریم شرایط خوبی نیز از صورت‌های مالی بانک در پایان شش ماهه شاهد باشیم و گزارش مطلوبی را از بانک به فعالان و استفاده‌کنندگان اقتصادی، سهامداران و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور ارائه دهیم.
صیدی در این مراسم که در محل برج سپهر و در جمع اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان برگزار شد، یاد و خاطره و ایثارگری شهدای بانک صادرات ایران را گرامی داشت و افزود: اگر امروز به این مناسبت جشن می‌گیریم و افتخار می‌کنیم که در بانک صادرات ایران خدمت می‌کنیم، به برکت خون شهدا است. شهدایی که ایثارکردند تا ایران یکپارچه  و اسلامی بماند تا بتوانیم برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنیم.
در این مراسم که پس از ادای احترام اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقارن با هفته دولت برگزار شد، از قطعه موسیقی «نام سبز سرفرازان» در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بانک صادرات ایران رونمایی شد. این قطعه با شعری از راهله معماریان، تنظیم و خوانندگی نوید لبیب و به سفارش اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران تهیه شد. 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب