امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41732 تاریخ انتشار: شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه سال تحصيلى جديد اعلام شد؛

مهلت ثبت نام رانندگان متقاضى سرویس مدارس تا ١٥ شهريور

شرایط عمومی ثبت نام رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدارس از سوى سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيرانى شهر تهران اعلام شد.
مهلت ثبت نام رانندگان متقاضى سرویس مدارس تا ١٥ شهريور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ رانندگان متقاضی ثبت نام سرویس مدارس می توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی http://taxi.tehran.ir ثبت نام كنند.
شرايط رانندگان متقاضى اخذ گواهى صلاحيت سرويس مدارس در سامانه سرويس مدرسه سايت سازمان تاكسيرانى بارگذارى شده است و واجدين شرايط تا ١٥ شهريور سال جارى مهلت ثبت نام دارند.
گواهينامه معتبر رانندگى، شرط سنی 23 سال تمام، ارائه گواهی عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه، گذراندن دوره آموزشی مربوطه، تاهل و قبول کلیه تعهدات تعیین شده از سوى سازمان تاکسیرانی شهر تهران مطابق با دستورالعمل های ابلاغی از شرايط اين ثبت نام است.
گفتنى است در مواردى كه راننده، مالك خودرو نيست، حضور مالک خودرو به همراه اسناد هویتی در زمان ارائه اصل مدارك الزامی است.
همچنین روند انجام ثبت نام به معنی تاییديه نيست و راننده باید تایید خود را از شرکت حمل ونقلی مجاز پیگیری کند و تا زمانی که راننده شرکت تحت پوشش خود را اعلام نکند، ثبت نام وی قطعی نخواهد شد.
 رانندگان با مراجعه به اپراتورهاى دفاتر هماهنگى امور ادارى تاكسيرانى مى توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی باشگاه رفاه تاكسيرانى استفاده كنند.
عضويت رانندگان متقاضى سرویس مدارس در سامانه "تهران من" الزامى است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب