امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41698 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انسداد منافذ جانوران مضر شهری طی عملیات بهسازی محیط زیست در معابر جنوب شهر انجام شد

خبرایران: طی عملیات بهسازی محیط زیست بیش از 130 مورد منافذ با مصالح مقاوم ، غیر مقاوم و 36 مورد با نصب دریچه یکطرفه یا توری مسدود شد.
انسداد منافذ جانوران مضر شهری طی عملیات بهسازی محیط زیست در معابر جنوب شهر انجام شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اهمیت پاکیزگی محیط زیست درکاهش چشمگیر جانوران موذی افزود: در همین راستا طی عملیاتی اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری اداره ساماندهی این حوزه در معابر منطقه، 22 کیلوگرم سم و 170 عدد تله چسبی به منظور انسداد منافذ استفاده شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های مستمرکارشناسان ساماندهی درمشارکت شهروندان برای مقابله با این معضل شهری گفت: طی ماه گذشته 8 دوره آموزشی برپا شده که هزارو 130 برگه بروشور و 35 پلاکارد در سرای محلات، اماکن عمومی و پرتردد با موضوع مبارزه با جانوران مضر توزیع و به 107 پیام مردمی سامانه 137 با این موضوع رسیدگی شد.

رباطی با تأکید بر نظارت مستمر بر معابر مستعد کلونی موش در نواحی پنجگانه منطقه خاطر نشان کرد: به همین منظور در بوستان بزرگ ولایت، ایستگاه آتش نشانی 81 ، خیابان های میثاق شمالی، بهشتی، مطهری، عیسی بیگلو، میرزایی، ابوریحان، مهران و .... نسبت به شناسایی منافذ،طعمه گذاری ویژه شبانه، روزانه و انسداد آنها اقدام شد.

معاون شهردار منطقه درخصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب بویژه در حریم منطقه یادآور شد: با گشت زنی مستمر اکیپ ویژه زنده گیری سگ 78 قلاده و بر اساس پیام های ثبت شده درسامانه 137، 8 قلاده سگ جمع آوری شده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب