امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41697 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۴:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید صالح محمود رباطی اعلام کرد؛

نمایشگاه های خودرو در نواحی پنجگانه منطقه 19پایش و ساماندهی می شوند

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از پایش و ساماندهی نمایشگاه های خودرو در نواحی پنجگانه این منطقه خبر داد.
نمایشگاه های خودرو در نواحی پنجگانه منطقه 19پایش و ساماندهی می شوند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی گفت: با توجه به تجمع صنوف خرید و فروش خودرو در خیابان های ورامینی،شکوفه، سهیل شمالی و...شناسایی و برداشت اولیه در خصوص سد معبر، خودرو ها و آلودگی های زیست محیطی و بصری و دارا بودن مجوز فعالیت  در این معبرها آغاز شد.

وی درخصوص پلمپ صنوف آلاینده محیط زیست افزود: یک مورد منبت کاری مبلمان در ناحیه 3 به دلیل آلودگی صوتی با اجرای رأی  طی ماه گذشته پلمپ شد.

رباطی با اشاره به صدور اخطاریه به 5 واحد صنفی یاد آور شد: دو مورد آبکاری، دو مورد قالب سازی و یک مورد کرکره سازی اخطاریه دریافت کردند که قالب سازی خودرو ملزم به رعایت تمهیدات و آبکاری تعطیل شد.

معاون شهردار منطقه با اشاره به نظارت بر عملکرد 19 کیوسک مطبوعاتی از سوی اداره ساماندهی این معاونت تصریح کرد: از جمله این اقدامات شست و شوی سایه بان و بدنه، رفع الحاقات بدنه کیوسک ها و کنترل بر عدم فروش مواد دخانی است که به صورت مستمر انجام می شود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب