امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41682 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تصمیمات جدید در مورد نحوه برگزاری همایش بیمه و توسعه

خبرایران: شورای سیاست‌گذاری همایش بیمه و توسعه مصوب کرده است که بخش علمی و محتوایی این همایش از بخش عمومی آن تفکیک شود.
تصمیمات جدید در مورد نحوه برگزاری همایش بیمه و توسعه
به گزارش خبرایران از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، نشست شورای سیاست‌گذاری همایش بیمه و توسعه به ریاست غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و با حضور اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، سیدمحمد علیپور یزدی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مسعود حجاریان رییس انجمن حرفه ای صنعت بیمه و محمد کردبچه رییس پژوهشکده با محور تصمیم گیری پیرامون چگونگی برگزاری بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه برگزار شد.

کردبچه در این نشست در زمینه تولید محتوی علمی همایش و مسایل اجرایی آن گزارش جامعی ارائه کرد که با ملاحظه نتایج گزارش آسیب شناسی دوره های قبلی تمهیدات تازه ای در مورد برگزاری مناسب تر این رویداد ملی در نظر گرفته شد.

بر پایه این گزارش، مطابق مصوبه شورای سیاست‌گذاری مقرر شد بخش علمی و محتوایی همایش از بخش عمومی آن تفکیک شود. به این ترتیب در تاریخ ۱۳ آذر که به روز ملی بیمه اختصاص یافته است صرفاً به مسایل عمومی صنعت به منظور انعکاس مناسب این رویداد ملی در افکار عمومی پرداخته و بخش علمی آن در روزهای قبل برگزار خواهد شد.

در این نشست همچنین مقرر شد انتخاب چهره ماندگار صنعت بیمه مطابق چارچوب و ضوابطی که با همکاری پژوهشکده بیمه و انجمن حرفه‌ای تدوین می شود در دستور کار قرار گیرد. گفتنی است جزییات بیشتر چگونگی برگزاری همایش متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب