امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41673 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی کارخانجات در منطقه21 برپا شد؛

پویش «دوشنبه های ورزشی» با مشارکت کارخانجات داروپخش

خبرایران: پویش «دوشنبه های ورزشی» این هفته منطقه21 با مشارکت کارخانجات داروپخش و در سایه انجام مسئولیت های اجتماعی این شرکت داروسازی برپا شد.
پویش «دوشنبه های ورزشی» با مشارکت کارخانجات داروپخش

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: زندگی ماشینی امروز، شهروندان را بی تحرک کرده؛ در همین راستا انجام مرتب فعالیت های بدنی در قالب برپایی پویش "دوشنبه های ورزشی" فرصت مغتنمی را برای شهروندان فراهم آورده است.

وی در ادامه افزود: مدیریت شهری منطقه21 با بهره گیری از ظرفیت صنایع و تشویق آنان به انجام مسئولیت های اجتماعی توانست پویش "دوشنبه های ورزشی" این هفته را با مشارکت کارخانجات داروپخش و در محوطه این کارخانه با حضور کارکنان این شرکت و جمعی از مدیران ارشد شهری منطقه21 برگزار کند که این برنامه ورزشی با استقبال بی نظیر و پرشور کارکنان شرکت داروپخش همراه شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 در پایان ابراز امیدواری کرد که با انجام برنامه های مشارکتی از این قبیل بتوان کارخانجات مستقر در محدوده این منطقه را هرچه بیشتر به سمت انجام مسئولیت های اجتماعی شان سوق داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب