امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41614 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه برگزاری سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) صورت می‌گیرد؛

ماده‌سازی یک هکتار از پهنه حرم مطهر امام راحل توسط نیروهای خدمات شهری منطقه ۲۲

خبرایران : شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: منطقه۲۲ به عنوان معین چهار منطقه دیگر شهر تهران در چهارمین پردیس فرهنگی حرم مطهر انتخاب شده است، به همین منظور اداره این مجموعه در روز ارتحال حضرت امام (ره) با مشارکت مردم انجام خواهد شد.
ماده‌سازی یک هکتار از پهنه حرم مطهر امام راحل توسط نیروهای خدمات شهری منطقه ۲۲

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) این منطقه اظهار داشت: یکی از ویژگی های امام خمینی (ره) مردمی بودن بود، به همین منظور جا دارد با همین تفکر مردمی بودن فعالیت های فرهنگی و اجتماعی سالگرد ارتحال امام(ره) دنبال شود.
🔹وی افزود: در روز ۱۴ خرداد ماه چهار پردیس فرهنگی در حرم مطهر برپا می شود که چهارمین پردیس از سوی مناطق پهنه غرب شامل مناطق ۲۱،۱۸،۵ و ۹ با معین بودن منطقه۲۲ واگذار شد که در این مجموعه ۱۸ غرفه و نمایشگاه فعالیت خواهد داشت. جا دارد این غرفه ها با رویکرد مردمی اداره شود و از نظرات و مشارکت های مردمی نیز استفاده شود.
🔹شهردار منطقه ادامه داد: این پردیس فرهنگی از شب ۱۳ خرداد ماه فعالیت خود را با شعار«مردم و امام» آغاز خواهد کرد و می طلبد شهرداری بسترسازی کند و اداره فعالیت ها از سوی مردم شکل گیرد.
🔹محمدی تصریح کرد: یکی از ویژگی های چهارمین پردیس فرهنگی حرم مطهر این است که در همجواری پارکینگ خودروها از زائران شهرهای دیگر قرار دارد و باتوجه به اینکه مراسم بعد از دو سال از شرایط کرونایی برگزار خواهد شد جمعیت قابل توجهی از هموطنان حضور خواهند داشت، به همین منظور معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ به عنوان دبیر این پردیس فرهنگی هماهنگی های لازم را با معاونت های فرهنگی سایر مناطق پهنه غربی تهران انجام داده است.
🔹او خاطرنشان کرد: نزدیک به یک هکتار از محوطه حرم مطهر در اختیار شهردار منطقه ۲۲ قرار گرفته و عوامل حوزه فضای سبز و خدمات شهری برای رسیدگی به فضای پیرامون این محیط مشغول به فعالیت هستند و این فعالیت تا پایان مراسم ارتحال ادامه دارد.
🔹وی به تردد شهروندان این منطقه غربی تهران در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) نیز اشاره کرد و گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه نیز اتوبوس هایی را در میادین و مساجد منتخب این منطقه فراهم کرده است تا تردد شهروندان به سهولت انجام شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب