امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41613 تاریخ انتشار: شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زهرا ینچه‌درگاهی در نشست خبری اعلام کرد؛

هدف ازتجلیل مدال‌آوران تقدیرو دیده شدن آنها بود / طول زندگی قهرمانی یک ژیمناستیک کار بسیار کمتر از یک فوتبالیست است / با تجلیل روحیه تیم ملی قطعا افزایش خواهد یافت

نشست خبری رئیس فدراسیون ژیمناسیک بعد از مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی در سالن فارسی اکادمی ملی المپیک برگزار شد.
هدف ازتجلیل مدال‌آوران تقدیرو دیده شدن آنها بود / طول زندگی قهرمانی یک ژیمناستیک کار بسیار کمتر از یک فوتبالیست است / با تجلیل روحیه تیم ملی قطعا افزایش خواهد یافت

به گزارش خبرایران، نشست خبری «فدراسیون ژیمناستیک» عصر امروز شنبه 2 شهریورماه 1398 پس از اتمام مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیا با حضور«زهرا اینچه درگاهی» رئیس فدراسیون ژیمناستیک، «محسن سلیمانی» دبیر فدراسیون و اصحاب رسانه‌ برگزار و دراین نشست خبری درگاهی در باره مشکلات فدراسیون با بهلول‌زاده گفت: متاسفانه مشکل آقای بهلول زاده را نمی دانم. پدر بهلول زاده به من گفت که باید با پسر من مانند بهداد سلیمی رفتار شود. کمی توقعات بهلول‌زاده زیاد بود. حتی مربی دیگر تمایل همکاری با چنین شاگردی نداشت.

درگاهی ابرازداشت: هدف از حاشیه‌سازی بهلول‌زاده را نمی‌دانم و ما با برگزاری جلسه سعی کردیم مشکلات را برطرف کنیم ولی کارساز نبود.حتی برای زانو بهلول‌زاده‌ ام آر ای نوشتیم و معتقدم صدمه زیاد نبود که برای ادامه کار این ورزشکار مشکل‌ساز شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر بهلول‌زاده مدرکی دارد که فدراسیون از او پول گرفته است، مدارک خود را به فدراسیون بیاورد و از ما پول خود را پس بگیرد. حتی مکمل و تغذیه هم برای بازیکنان رایگان بوده است. او برای تست تیم ملی هم نیامد و  پدر او افت تحصیلی فرزندش را برای نیامدن به تست تیم ملی  بهانه کرد.

 رئیس فدراسیون ژیمناستیک افزود: اگر ورزشکار برای تست تیم ملی نیاید قاعدتا به تیم ملی دعوت نخواهد شد و اگر در اردو حاضر نباشد اعزامی وجود نخواهد داشت.

درگاهی  با اعلام رضایت از برگزاری  مراسم تجلیل مدال‌آوران گفت: هدف از برنامه تجلیل از قهرمانان این بود که تجلیل شایسته‌ای از این قهرمانان شود زیرا که  طول زندگی قهرمانی یک ژیمناستیک کار بسیار کمتر از یک فوتبالیست است.

وی درپایان سخنان خود گفت: خواستیم از ورزشکاران تقدیر شود و دیده شوند و بدانند مقامی که کسب می کنند در کشور خودشان از اهمیت زیادی برخوردار است و بعد از این تجلیل روحیه ی تیم ملی قطعا افزایش خواهد یافت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب