امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41601 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با گرامیداشت دهه ولایت برگزار شد:

نخستین پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولان منطقه ۸

خبرایران: معاون امور اجتماعی منطقه از برگزاری نخستین پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولان به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت خبر دادهمزمان با گرامیداشت دهه ولایت برگزار شد.
نخستین پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولان منطقه ۸

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، جعفر امیرآبادی زاده، گفت: نیاز به ورزش و تاثیر سلامتی آن در افراد دارای معلولیت بسیار بیشتر از افراد سالم احساس می شود. همچنین به دلیل اهمیت بسیار بالای ورزش در روحیه و زندگی جانبازان و معلولان تصمیم گرفتیم که در ایام دهه ولایت و عید بزرگ غدیر خم در ایجاد فضای شاد ، مفرح و اثربخش، گامی مثبت برداریم تا انگیزه و توانایی های خارق العاده این قشر افتخار آفرین را دو چندان کنیم.
وی با اشاره به شعار «تهران شهری برای همه» افزود: پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولان با هدف ایجاد شور و نشاط و انگیزه مضاعف برای آنها و افزایش روحیه نشاط و شادابی اجتماعی در رشته های فوتبال رومیزی، دارت، بوچیا، تیر و کمان، پارتیله و بسکتبال سه نفره، با مشارکت اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران و به میزبانی منطقه ۸ در مجموعه ورزشی خانه ورزش شهر برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب