امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41457 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور؛

نخستین مجمع هماهنگی بخش خصوصی فردا برگزار می‌شود

نخستین همایش «مجمع هماهنگی بخش خصوصی» با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور و با مشارکت مدیران ارشد بیش از ۸۰۰ شرکت برتر بخش خصوصی، استادان دانشگاه و صاحب‌نظران صبح فردا در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
نخستین مجمع هماهنگی بخش خصوصی فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران ،نخستین همایش «مجمع هماهنگی بخش خصوصی» با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور و با مشارکت مدیران ارشد بیش از ۸۰۰ شرکت برتر بخش خصوصی، استادان دانشگاه و صاحب‌نظران صبح فردا در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

محور اصلی این همایش، «ارزیابی و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی» است که در آن مباحثی در خصوص شکاف بین عرضه و تقاضا در حوزه نیروی انسانی، مدل‌های مشارکت بخش خصوصی در نظام عرضه سرمایه انسانی، جایگاه سرمایه انسانی در نظام ملی نوآوری، اتصال میان کارفرما و کارجو و آینده مشاغل مطرح خواهد شد.

همایش فردا که با سخنرانی آقایان دکتر سورنا ستاری معاون رئیس‌جمهور، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران، شهاب جوانمردی عضو اتاق بازرگانی و تعداد دیگری از فعالان بخش خصوصی و حوزه منابع انسانی برگزار می‌شود، از سوی مجموعه رقابت‌های تخصصی «فن‌آورد» میزبانی خواهد شد.

این برنامه فردا ۸:۳۰ صبح آغاز می شود.

Image result for ‫نخستین مجمع هماهنگی بخش خصوصی فردا برگزار می‌شود‬‎

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب