امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41453 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گام دوم همکاری شرکت های E&P با پژوهشگاه صنعت نفت

روز چهار‌شنبه 23 مرداد‌ماه مدير عامل شركت توسعه پتروايران به همراه نمایندگان این شركت، به منظور توسعه همکاری‌هاي دو جانبه، نشست مشترکی با رییس و مدیران پژوهشگاه صنعت نفت برگزار کردند.
گام دوم همکاری شرکت های E&P با پژوهشگاه صنعت نفت

مهندس سپهر سپهري، مدير عامل شركت توسعه پتروايران، در حاشيه اين نشست گفت: ديدگاه حاكم بر اين مجموعه از نوع صنعتي و تجاري‌سازي است كه بسيار مثبت و حائز اهمیت است و زمینه های شركت توسعه پتروايران در مشارکت با پژوهشگاه را فراهم می آورد.

ايشان به تفاهم‌نامه منعقد شده ميان پژوهشگاه صنعت نفت و شركت توسعه پتروايران در ايام نمايشگاه نفت تهران نيز اشاره كرد و گفت: بر اساس اين تفاهم‌نامه مقرر شد كه از خدمات پژوهشگاه صنعت نفت براي مطالعات ميداني و افزايش توليد در ميادين مختلف بهره‌مند شويم و امروز نیز بر اختصاص فضايي براي استقرار نمايندگان پژوهشگاه در مجموعه پتروايران بمنظور تسريع در روند فعاليت‌ها و انجام كار‌هاي مشترك تصریح شد.

سپهري تاکید كرد: شركت توسعه پتروايران از يكسو آمادگي دارد تا در زمينه‌هاي مختلف براي فعاليت‌هاي پژوهشگاه در داخل و خارج از كشور كه قابليت تجاري‌شدن را دارد سرمايه‌گذاري كند و از سوي ديگر از خدمات پژوهشگاه صنعت نفت در پروژه‌هاي اخير اين شركت در زمينه ازدياد برداشت، نگهداشت توليد و پروژه‌هاي توسعه ميدان استفاده نمايد.

خاطر‌نشان مي‌شود پس از برگزاري نشست مشترك ميان دو مجموعه، بازديدي از آزمايشگاه‌ها و پايلوت‌هاي پرديس‌هاي سه‌گانه پژوهشگاه به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب