امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41451 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیرضا مرآتی خبرداد؛

رانندگان تاکسی و خودرو های شخصی منطقه 19 با مباحث ویژه ترافیکی آشنا شدند

خبرایران: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 از آموزش ترافیک به رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی به منظور ارتقاء سطح فرهنگ صحیح ترافیکی در حین رانندگی و همچنین افزایش مهارت علمی و عملی رانندگان خبر داد.
رانندگان تاکسی و خودرو های شخصی منطقه 19 با مباحث ویژه ترافیکی آشنا شدند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزش رانندگان در سال جاری با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گفت: در این خصوص 40 نفر از رانندگان خودرو های شخصی و 30 نفر از رانندگان تاکسی با مباحث ترافیکی چون تخلفات حادثه ساز ، رانندگی تدافعی و شدت خطرات ناشی از آن ، ایمنی خودرو ، آمار تصادفات جاده ای ، استفاده از وسایل ایمنی و... آشنا شدند.

همچنین در این کارگاه ها برای رانندگان تصاویر حوادث تصادفات پخش شد و رانندگان سوالات خود را درباره مسائل ترافیکی با مسئول آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی مطرح و پاسخ های مربوطه را دریافت کردند.

مرآتی با اشاره به بهره مندی 500 خانوار منطقه در فصل تابستان ازآموزش های ارائه شده در بوستان ترافیک خاطر نشان کرد: در این مکان آموزش ترافیک با استفاده از بازی های آموزشی،اجرای گروه نمایش، دوچرخه سواری و... شیوه های موثر انتقال آموزه های ترافیکی به کودکان است تا دانش آموزان، نوآموزان پیش دبستانی ها و مهدکودک ها در این بوستان علاوه بر بازی و سرگرمی نکات ترافیکی را بهتر و بیشتر فرا گیرند.

معاون شهردار منطقه با اشاره به آموزش بازی های ترافیکی، آموزش از طریق پخش انیمیشن برای کودکان خاطر نشان کرد : در پارک آموزش ترافیک آموزش های تئوری و عملی ارائه و کودکان در این بوستان بدون آنکه آسیب ها و خطرات ناشی از یک شهر واقعی آن ها را مورد تهدید قرار دهد از نزدیک با رفتارهای درست و نادرست ترافیکی آشنا می شوند.

این مسئول یاد آور شد: علاقمندان، مسئولین مدارس و مهدکودک ها برای مراجعه و استفاده از امکانات پارک آموزش ترافیک منطقه 19، می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل با شماره تلفن 55888434،55888626 تماس بگیرند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب