امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41428 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

منطقه 19 با آذین بندی معابر به استقبال عید امامت و ولایت رفت

خبرایران: معابر، میادین و اماکن عمومی شهرداری منطقه 19 تهران همزمان با آغاز دهه ولایت آذین بندی و رنگ و بوی عید گرفت.
منطقه 19 با آذین بندی معابر به استقبال عید امامت و ولایت رفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام  این خبر افزود: اداره زیبا سازی این حوزه با ارائه طرح های ویژه  و اکران 800  مترمربع طرح های فرهنگی و مذهبی دهه ولایت روی سازه های محیطی به  حال و هوای معابر منطقه چهره عیدانه ای داده است.

این مسئول تصریح کرد:  با توجه به اهمیت عید غدیر خم به عنوان یکی از اعیاد مهم مسلمین طرح‌های زیباسازی وآذین بندی با پارچه ساتن سبز به طول 400 مترمربع در محلات، معابر، میادین انجام و 2 عدد المان نوری به همین مناسبت مقابل درب های اصلی ساختمان ستادی و بوستان بزرگ ولایت نصب شد.

وی با اشاره به نصب 13 هزار و 500 مترمربع طول ریسه های پارچه ای الوان به مناسبت این اعیاد خاطرنشان کرد: در میدان بهمنیار،بلوار میلاد، میدان شقایق و بزرگراه تندگویان آذین بندی نوری به طول 9 هزار و 800  متر اجرا شده ضمن اینکه یک حجم نوری در میدان لطیفی و سه مورد نورپردازی در ورودی بوستان بزرگ ولایت انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به اجرای کامپوزیت در محل دیوارساختمان ستادی منطقه در راستای اجرای تبلیغات محیطی و اکران فرهنگی با توجه به مناسبت های مختلف اشاره کرد.

                                                      

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب