امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 414 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حکم روحانی؛

«بهزاد سلطانی» رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی شد

خبر ایران: رییس‌جمهور در حکمی بهزاد سلطانی را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
 «بهزاد سلطانی» رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی شد

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در حکمی بهزاد سلطانی را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر بهزاد سلطانی

در اجرای مواد (10) و (12) اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب 1390.6.20 هیأت وزیران و براساس مصوبه مورخ 1392.9.13 هیأت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

لازم است با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، نسبت به بهبود فرآیند تجاری سازی فناوری‌ها، ارتقای نظام مالی و توسعه فناوری و نوآوری، پیشبرد اقتصاد دانش بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اقدام شایسته بعمل آید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهور و رییس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب