امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41399 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی سیف اعلام کرد؛

هفدهمین پنج شنبه گردشگری بدون خودرو با مشارکت موزه ملی ایران برگزار می شود

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در هفته های گذشته با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بازدید از تعدادی موزه‌ها به صورت رایگان و امکان حضور گردشگران و علاقه‌مندان در این موزه‌ها در طرح پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو فراهم شد.
هفدهمین پنج شنبه گردشگری بدون خودرو با مشارکت موزه ملی ایران برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، هفدهمین پنج شنبه گردشگری بدون خودرو، 24 مرداد ماه 98 با مشارکت موزه ملی ایران با بازدید از موزه ایران باستان و نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین هلند برگزار می شود.
مهدی سیف با اعلام این مطلب افزود: در هفته های گذشته با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بازدید از تعدادی موزه‌ها به صورت رایگان و امکان حضور گردشگران و علاقه‌مندان در این موزه‌ها در طرح پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو فراهم شد.
او با بیان این‌که قرار است هر هفته در طرح مذکور برنامه‌ بازدید از موزه ها هم‌زمان با اجرای طرح در مناطق 22گانه اجرا شود، ادامه داد:‌ این هفته طبق برنامه های از پیش تعیین شده، در مناطق3، 8، 12، 15، 18 و 21 پنج شنبه گردشگری بدون خودرو برگزار می گردد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای انتخاب مسیر مورد نظر خود در پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو به سایت ستاد گردشگری http://visit.tehran.ir مراجعه نمایند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب