امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41372 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی خبر داد؛

عرضه بیش از 2 هزار دام بهداشتی در قربانگاه منطقه19

خبرایران : شهردارمنطقه ۱۹ ضمن بازدید از جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام زنده منطقه از آمادگی این جایگاه برای خدمت رسانی به شهروندان از روز عرفه تا عید قربان خبر داد.
عرضه بیش از 2 هزار دام بهداشتی در قربانگاه منطقه19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اعلام این مطلب اظهار داشت: جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام زنده با ۲۰ آغل در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ظرفیت پارکینگ ۵۰۰ خودرو واقع در محله شکوفه جنوبی تقاطع خیابان‌های بخشنده و ارسطو آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی ادامه داد: ۱۱ دامپزشک در این جایگاه حضور دارند که ۵ نفر از آنها در سکو ذبح دام را معاینه و ۶ نفر دیگر ظاهر دام را بررسی می کنند و همچنین امنیت جایگاه‌ها با همکاری عوامل اورژانس، آتش نشانی و یگان حفاظت تأمین می شود.

توکلی به ممانعت از فعالیت عرضه دام غیر بهداشتی در محدوده منطقه در این روز اشاره و یادآور شد: نصب بنرهای اطلاع رسانی برای معرفی جایگاه‌های عرضه بهداشتی در منطقه در کنار جایگاه‌های عرضه دام همزمان با عید قربان از دیگر اقدامات این منطقه است.

به گفته شهردار منطقه جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده مجهز به سیستم عابر بانک و نوبت‌دهی مکانیزه خواهد شد و شهروندان می‌توانند در روز عرفه از 9 صبح تا 10 شب و روز عید قربان از 5 صبح تا 3 عصر با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز را تهیه نمایند.

این مسئول به تجهیز این جایگاه به ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از شهروندان، اتاق دامپزشکان، نمازخانه، محل انتظار شهروندان با چیدمان صندلی و ۴ چشمه سرویس بهداشتی تأکید کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب