امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41343 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای «طرح تابستانه ارتقاء کیفیت خدمات شهری» برای شهروندان منطقه 10 پایتخت

خبرایران: شهردار منطقه 10 به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در جریان بازدید میدانی از معابر سطح منطقه، فعالیت ها، عملکرد و موضوعات مرتبط با نگهداشت شهر را رصد کرد.
اجرای «طرح تابستانه ارتقاء کیفیت خدمات شهری» برای شهروندان منطقه 10 پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداری منطقه 10، در راستای ارزیابی و بررسی نحوه اجرای "طرح تابستانه ی ارتقاء کیفیت خدمات شهری برای شهروندان" برنامه بازدید میدانی از سطح معابر با حضور شهردار منطقه، معاون امور شهری و محیط زیست و جمعی از مدیران منطقه صورت گرفت.

شهردار منطقه در این برنامه با اشاره به اهمیت مقوله خدمت رسانی شایسته به همشهریان، آسایش و رفاه مردم را جزء ضروری ترین اهداف مدیریت شهری برشمرد و گفت: عملیات نظافت، پاکسازی و لایروبی انهار روباز و روبسته، تخلیه حوضچه ها و سبدها، شست و شوي مخازن و زيرمخزني ها، طعمه گذاری منافذ موش، شست و شو و پاکسازی معابر، شست و شوی نما و المان های شهری به وسیله تجهيزات و امكانات كامل از قبيل خودروهای واترجت، مخزن شوي، تانكر، كارگران لايروب و تجهيزات سامانه 137 در نواحی سه گانه منطقه از اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

بحیرائی افزود: اجرای این طرح رفع مشکلات زیست محیطی، جلوگیری از انباشت زباله ها و آبگرفتگی در انهار، پیشگیری از تجمع حشرات و حیوانات موذي، زیباسازي محیط هاي شهري و حفظ بهداشت محیط زیست را در پی دارد.

وی همچنین ضمن بررسی ابعاد و موضوعات مختلف در این بازدید رهنمودها و تدابیر لازم را در راستای پیشگیری، رفع مشکلات و خدمات رسانی بهینه به شهروندان در سطح منطقه ارائه داد.

گفتنی است در پایان بازدید، نماز صبح به جماعت در مسجد صادقیه اقامه شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب