امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41322 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری شانزدهمین پنج شنبه گردشگری بدون خودرو با حضور جمعی از خبرنگاران

خبرایران : در حاشیه پنج شنبه گردشگری بدون خودرو این هفته که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه شهری و گردشگری برگزار شد.
برگزاری شانزدهمین پنج شنبه گردشگری بدون خودرو با حضور جمعی از خبرنگاران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران در حاشیه پنج شنبه گردشگری بدون خودرو این هفته که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه شهری و گردشگری برگزار شد .
در این برنامه مهدی سیف ضمن تبریک این روز به خبرنگاران گفت: متاسفانه انعکاس اخبار گردشگری در تهران مظلوم واقع شده که با همت و نگاه تخصصی خبرنگاران می توان امید داشت که بیش از پیش گردشگری در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
سیف همچنین با بیان اینکه رستوران‌گردی و فست‌فودگردی به مقصدی برای تهرانی‌ها تبدیل شده است گفت؛ تمام تلاش ستاد گردشگری شهرداری تهران این است که فرهنگ گردشگری و موزه گردی در تهران را نهادینه کنیم و این مهم جز با همراهی شهروندان و توجه مسئولان و اصحاب رسانه به سرانجام ایده آل نخواهد رسید.
در ادامه وی با اشاره به اقدامات ستاد گردشگری در یکسال گذشته اظهار داشت؛، پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو،نشست های تخصصی تهران شناسی،طرح پرسه در شهر،عصرانه به وقت گردشگری و دیگر موضوعات تخصصی در حوزه گردشگری، بخشی از فعالیت های این ستاد می باشد.
در دیگر مسیر های شانزدهمین پنج شنبه گردشگری بدون خودرو، با بازدید از موزه آبگینه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و همچنین پرسه در کوچه باغ های نهج البلاغه، مجموعه بیلینیو و معرفی پل معلق آسمان در منطقه۲ و پرسه در بوستان ترافیک،عمارت تاریخی ارباب هرمز در منطقه ۴ برگزار گردید.
دیگر مسیرهای پیش بینی شده با بازدید از خانه موزه شریعتی در منطقه۶ و منطقه ۱۰ با بازدید از موزه حیات وحش و آثار طبیعی هفت چنار و پرسه در میدان منیریه با بازدید از خانه مینایی،خانه امیر بهادر، خانه انیس الدوله، مسجد مشیر الدوله و خانه فروغ در منطقه ۱۱ با حضورگردشگران و علاقمندان انجام شد.
در ادامه، پنجشنبه گردشگری بدون خودرو این هفته که از سر باغ ملی شروع شد خبرنگاران گردشگری خبرگزاری های ایسنا، ایلنا، برنا، باشگاه خبرنگاران جوان، تهران رسانه،فرمانداری، شبکه خبر ایرانیان و مهر همگام با رییس ستاد گردشگری محدوه میدان مشق را بازدید و سپس پیاده و با توضیحات راهنمای گردشگری، به بازدید از موزه ملک و موزه ملی ایران رفتند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب