امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41315 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احداث نهمین مجموعه فرهنگی ورزشی شمال شرق تهران در محله قنات کوثر

خبرایران :معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران از پیشرفت 40 درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی قنات کوثر خبر داد و گفت: با بهره برداری از این مجموعه، سرانه ورزشی این منطقه افزایش خواهد داشت.
احداث نهمین مجموعه فرهنگی ورزشی شمال شرق تهران در محله قنات کوثر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران"میکاییل علی پور" با تاکید بر توجه به نشاط و شادابی شهروندان ، افزود: به منظور خدمت رساني و رفاه حال شهروندان منطقه ،ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی قنات کوثر در بلوار 35 متری استقلال در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد: کلنگ مجموعه فرهنگی و ورزشی قنات کوثر  در سال 93 در زمینی با عرصه یکهزار و 124 متر مربع و عیان4 هزارو 816 متر مربع خورده شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار افزود: این پروژه پس از وقفه سه ساله و نبود اعتبارات لازم و پیگیری های این منطقه بر لزوم افزایش سرانه های مورد نیاز شهروندان، احداث این پروژه  در سال 97 از سرگرفته شد.
علی پور در ادامه افزود: این مجموعه با اسکلت فلزی در 5 طبقه و سازه سقف بتنی در حال حاضر با پیشرفت 40درصدی در محله قنات کوثر در حال احداث است.
وی با اشاره به امکاناتی که در این مجموعه به شهروندان ارایه خواهد شد گفت : مجموعه فرهنگی ورزشی قنات کوثر دارای سالن های ورزشی ویژه والیبال،بسکتبال ، تنیس روی میز و سالن بدنسازی و سالن های نمایشگاهی ، سالن سینما و همایش ، بخش اداری ، نمازخانه ، رختکن و... خواهد بود.
 معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار در پایان به مجموعه های در حال فعالیت منطقه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مجموعه های فرهنگی ورزشی آرش میراسماعیلی، حکیمیه، شهدای اوقاف، جشنواره، صدف، گلشن (1) ، گلشن (2)  و یاس شرق در اختیار شهروندان منطقه قرار دارد و این پروژه نهمین مجموعه فرهنگی ورزشی  این منطقه خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب