امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41264 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید مصطفی فاطمی اعلام کرد؛

بستنی سنتی ایرانی یکی از باکیفیت‌ترین و اصیل‌ترین بستنی‌های جهان است

سید مصطفی فاطمی درمورد بستنی سنتی ایرانی گفت:بستنی سنتی ایرانی یکی از باکیفیت‌ترین و اصیل‌ترین بستنی‌های ایران است و قابلیت رقابت با انواع بستنی های جهان را دارد .
بستنی سنتی ایرانی یکی از باکیفیت‌ترین و اصیل‌ترین بستنی‌های جهان است

سید مصطفی فاطمی کارشناس صنایع لبنی و فروشنده بستنی سنتی درخیابان فاطمی تهران درگفتگو با خبرایران درمورد بستنی عنوان یکی ازپرطرفدارترین خوراکی ها و دسرهااظهارداشت: ایران کشور جذابی است که درآن هنرمردمانش در شاخه های مختلف به خوبی آشکار است .

وی افزود: ما یکی از تولیدکنندگان بزرگ بستنی سنتی و غیره در جهان هستیم و درفصل تابستان استقبال ازاین خوراکی بسایر زیاد است ، تاجایی که این خوراکی لذیذ توانسته خود را به سبد رنگارنگ خانواده ها تحمیلکند.

فاطمی تصریح کرد: بستنی سنتی ایرانی با همان ترکیب سنتی هل و گلاب و بسته‌بندی سنتی در کشور ما طرفداران زیادی دارد و نشان دهنده این نکته مهم است که کشورما ظرفیت تولید بستنی با کیفیت را دارد.

وی عنوان داشت: همان‌طور که می‌دانید بستنی سنتی ایرانی یکی از باکیفیت‌ترین و اصیل‌ترین بستنی‌های جهان است. و بستنی سنتی هنوزهم طرفداران خودش را دارد. هیچ چیزی مثل یک بستنی سنتی با عطر و طعم زعفران و گلاب نیست.

فاطمی درپایان سخنان خود گفت: بستنی سنتی ایرانی را می توان در همه فصل های سال در کشورمان عرضه کرد و مردم و خانواده ها از آن لذت ببرند. ضمن اینکه که می توان به جرات تاکید کرد بستنی ستنی ایران قابل رقابت با رقبای خود سطح جهان است.

Image result for ‫ترکیب بستنی سنتی ایرانی‬‎

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب