امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41240 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در فینال مسابقات فوتسال محله ها انجام می شود؛

دیدار دوستانه تیم منتخب پرسپولیس و استقلال با کودکان کار منطقه 15

خبرایران: برای نخستین بار دیدار تیم منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با کودکان کار منطقه 15 در فینال مسابقات فوتسال محله ها عصر امروز برگزار خواهد شد.
دیدار دوستانه تیم منتخب  پرسپولیس و استقلال  با کودکان کار منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: این دیدار در اختتامیه مسابقات فوتسال محله های منطقه 15 به منظور ارتقای روحیه و نشاط کودکان کار، تشویق و ترغیب آنان به امر ورزش 15 مرداد در مجموعه ورزشی بروجردی برگزار می شود.

به گفته وی، مهدی امیرآبادی کاپیتان اسبق تیم استقلال، رضا حسن زاده و محمد مومنی از پیشکسوتان استقلال، بهنام ابوالقاسمی، حمید استیلی، مهرداد میناوند از پیشکسوتان پرسپولیس، علی خسروی  از پیشکسوتان داوری ایران، محمد رضا منصوری داور بین المللی و سید مهدی سید علی داور لیگ برتر در این دیدار دوستانه حضور دارند.

 مختاری در ادامه به مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال محله ها اشاره کرد و گفت:  پیش از دیدار دوستانه، فینال فوتسال محله ها برگزار و از تیم قهرمان با اهدای جام، مدال و حکم تقدیر می شود.

وی با اشاره به اینکه از بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات نیز تقدیر می شود، افزود: در این مراسم تیم برتر این دوره از مسابقات به مرحله المپیاد مناطق 22گانه که نیمه ی دوم سال برگزار خواهد شد، معرفی می شوند.

شایان ذکر است؛ این دیدار پرشور و هیجان انگیز به همت اداره تربیت بدنی و همکاری اداره خدمات اجتماعی از ساعت 17 در مجموعه ورزشی بروجردی برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب