امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41236 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توازن میان سلامتی و ارتباط بهتر؛

ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز جدیدترین نسخه از ساعت‌های‌‎ هوشمند خود را با نام گلکسی واچ اکتیو 2 (Watch Active 2) معرفی کرد.
ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز جدیدترین نسخه از ساعت‌های‌‎ هوشمند خود را با نام گلکسی واچ اکتیو 2 (Watch Active 2) معرفی کرد. این محصول جدید سامسونگ مجهز به قابلیت‌های جدید، نوآورانه و بهینه‎ای است که قابلیت تغییر مطابق با سبک زندگی شخصی کاربر را دارد تا بتواند علاوه بر کمک به حفظ سلامتی و تناسب اندام، امکان اتصال وارتباط دائمی او با دیگران را هم فراهم کند.
ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 به کاربران امکان میدهد تا با تغییرات کوچک اما معنادار در برنامه روزمره خود، زندگی بهتری داشته و در همه ابعاد از خواب منظم، تناسب اندام و مدیریت استرس تا انجام بهینهتر کارهای خودشان، به اهداف خود برسند. چه کسی باشید که ترجیح میدهد با داشتن اوقاتی آرام به مدیتیشن بپردازد یا کسی که دوست دارد از همه اتفاقات روز خبر داشته باشد و شاید کسی مابین این دو حالت، در هر شرایطی گلکسی واچ اکتیو 2 میتواند ابزاری تکمیلی برای سبک زندگی شما باشد و تغییرات معناداری در زندگیتان ایجاد کند. البته همه این تواناییها و امکانات در یک طراحی زیبا و چشمنواز در اختیارتان قرار میگیرد.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل میگوید «بازار ساعتهای هوشمند رشد سریعی دارد و ما در شرکت سامسونگ خوشحالیم که حضور خودمان را به روشهایی جدید و آینده‏نگرانه، بیشتر کنیم. ما با معرفی گلکسی واچ اکتیو 2، دستگاهی را ایجاد کردهایم که به کاربران امکان میدهد کنترل سلامتی و تناسب اندام خود را به دست گرفته و جریانی همیشگی میان همه دستگاههایشان در اکوسیستم گلکسی سامسونگ برقرار کنند تا زندگی سادهتر و بهتری داشته باشند».

Image result for ‫ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 سامسونگ معرفی شد‬‎

 

طراحی هدفمند، متناسب با زندگی شما

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 بصورت هدفمند به شکلی طراحی شده است تا در عین زیبایی، امکان تغییر متناسب با زندگی شما را هم داشته باشد. این محصول در دو اندازه با قطر صفحه 44 و 40 میلی‏متر عرضه می‌شود. از نظر ظاهری نیز یکی با صفحه آلومینیومی سبک و بند فلورولاستروم (FKM) و دیگری با بدنهای از جنس فولاد ضدزنگ با بهترین کیفیت و بند چرمی عرضه خواهند شد. البته کاربر می‏تواند با استفاده از انواع طرح صفحه و بندهای موجود در بازار، ساعت را متناسب با سلیقه خودش تغییر دهد.

یکی از بهینه‌سازیهای مهم در گلکسی واچ اکتیو 2، دیجیتالی شدن لبه گردان روی ساعت است. به این ترتیب نه تنها کار با آن سادهتر شده است، بلکه اندازه صفحه ساعت نیز تا بیشترین مقدار ممکن افزایش پیدا کرده است. این لبه گردان اکنون بصورت مستقیم روی صفحه نمایش Super AMOLED ساعت قرار گرفته و برای دسترسی به اپلیکیشنهای موردعلاقهتان میتوانید آن را در هر دو جهت عقربه ساعت یا خلاف آن بچرخانید. در ضمن نسخه بروزشده One UI هم امکان جستجوی ساده و واضح در ساعت و همینطور تجربه کاربری طبیعی را برای شما فراهم میکند.

کاربرانی که دوست دارند ساعتشان هم به اندازه مدل لباسشان زیبا باشد، اکنون می‏توانند از الگوریتم استخراج رنگ My Style در گلکسی واچ اکتیو 2 استفاده کنند. با استفاده از این اپلیکیشن که اکنون در بخش Galaxy Wearable فروشگاه سامسونگ موجود است، می‏توانید به راحتی از لباس خود عکس گرفته و سپس از میان پنج الگوی رنگ متفاوت یکی را انتخاب کنید تا در عرض چند ثانیه صفحه ساعت با مدل لباستان متناسب شود.

 

همراهی عالی برای حفظ تناسب اندام

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 مربی کاملی برای حفظ سلامتی شما بوده و می‏تواند راهنمایی‏های مفیدی برای کمک به انتخابهای بهتر در همه حوزههای رژیم غذایی، ورزش، سلامتی روانی، خواب و غیره داشته باشد.

مثلا در زمینه ورزش، این ساعت هوشمند میتواند 39 ورزش را رهگیری کند که از بین آنها رهگیری 7 ورزش (شامل دو، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، تردمیل، دوچرخه ثابت و دستگاههای ورزشی) بصورت خودکار فعال می‏شود. نسخه بروز شده مربی دو در این ساعت به شما کمک میکند تا سرعت دو خود را بصورت زنده تحت نظر داشته و با استفاده از هفت برنامه دو، به اهداف خود در این برنامه برسید. گلکسی واچ اکتیو 2 دارای نسخههای بروز شدهای از حسگرهای سلامتی در پشت خود است که اطلاعات را سریعتر میخوانند و به این ترتیب راهنماییهای لازم برای حفظ روند تناسب اندامتان را سریع‌تر دریافت میکنید.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به شما کمک میکند تا با استفاده از اپلیکیشن Samsung Health بتوانید میزان استرستان را بصورت زنده کنترل کنید. این اپلیکیشن همچنین با استفاده از بهترین اپلیکیشن خواب و مدیتیشن به نام Calm که به زبانهای انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی عرضه شده، به شما امکان میدهد با یک مربی برنامه مدیتیشن خود را انجام دهید. نسخههای بروز شده الگوریتمهای تحلیل خواب هم (با بررسی چهار مرحله خواب) به شما کمک میکنند تا خواب سالمی داشته و ضمن تجدید قوا در زمان خواب شب، روز کاریتان را شاداب آغاز کنید.

 

ارتباطی بهتر و بیشتر با کل خانواده گلکسی

ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 امکان داشتن ارتباطی دائمی با دیگران و حتی با دیگر دستگاه‌های هوشمندتان را در زمان حرکت برای شما فراهم میکند. گلکسی واچ اکتیو 2 با داشتن امکان اتصال LTE به شما امکان میدهد به سادگی از روی ساعت خودتان تماس برقرار کرده و تنها با یک ضربه انگشت به مخاطبان خودتان روی شبکههای اجتماعی دسترسی داشته و در این پلتفرمها تعامل بیشتری با آنها داشته باشید. با استفاده از این ساعت شما میتوانید توییت دوستتان را لایک کرده یا حتی تریلر یک فیلم با کلیپهای کوتاه را براحتی روی مچ دستتان تماشا کنید. با داشتن گلکسی واچ اکتیو 2 میتوانید با اعتماد به نفس بیشتری به همه نقاط جهان سفر کنید زیرا این ساعت هوشمند میتواند صدا و متن شما را بصورت زنده به 16 زبان دنیا ترجمه کند.

 

عضوی مهم در اکوسیستم گلکسی

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2، به عنوان بخشی از خانواده گلکسی، بهترین قابلیت‌های این اکوسیستم را به دنیای ساعتهای هوشمند آورده است تا بتوانید کارهایتان را بسیار سادهتر انجام دهید. مثلا با متصل کردن گلکسی واچ اکتیو 2 به گوشی هوشمند گلکسی، اپلیکیشن کنترل دوربین روی ساعت به شما امکان می‏دهد تا عکس برداری یا فیلمبرداری کرده و آن را روی صفحه ساعت تماشا کنید، بین دوربین عقب و دوربین جلو حرکت کنید و یا ساعت و زمان خاصی را تعیین کرده و سپس عکس یا فیلم گرفته شده را از روی مچ خودتان تماشا کنید. همچنین میتوانید از گزینه اشتراک شارژ بی سیم Wireless PowerShare برای شارژ ساعتتان به روشی ساده و نوآورانه استفاده کنید.

در ضمن همه دستگاههای سامسونگ شما که در اکوسیستم گلکسی قرار میگیرند (مثل Samsung Health, SmartThings, Samsung Pay و غیره) بدون هیچ مشکلی به ساعت شما و به همدیگر وصل میشوند. مثلا میتوانید از بیکسبی روی ساعت خودتان برای شروع یک ورزش یا بررسی وضعیت هوا استفاده کنید. البته امنیت هرکاری که روی ساعتتان انجام میدهید با فناوری ناکس سامسونگ تامین میشود.

برای اطلاعات بیشتر درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 میتوانید به سایت news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com مراجعه کنید.

 

مشخصات گلکسی واچ اکتیو 2

 

 

مشخصات

دسته‌بندی‌

آلومینیوم : نقره‌ای، مشکی، صورتی با بند فلورولاستومر (FKM)

فولاد ضد زنگ : نقره‌ای، مشکی، طلایی با بند چرمی

رنگ

بدنه آلومینیوم، مدل ۴۴ میلیمتری : 44 x 44 x 10.9T, 30g

بدنه آلومینیوم، مدل ۴۰ میلیمتری:  40 x 40 x 10.9T, 26g

بدنه فولاد ضد زنگ، مدل ۴۴ میلیمتری : 44 x 44 x 10.9T, 44g

بدنه فولاد ضد زنگ، مدل ۴۰ میلیمتری : 40 x 40 x 10.9T, 37g

* مدل LTE فقط با بدنه فولاد ضد زنگ موجود است

ابعاد و وزن

مدل ۴۴ میلیمتری : ۱.۴ اینچ (۳۴ میلی‌متر)، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ سوپرآمولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+

مدل ۴۰ میلیمتری : ۱.۲ اینچ (۳۰ میلی‌متر)، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ سوپرآمولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+

نمایشگر

مدل ۴۴ میلیمتری : ۲۰ میلی‌متر (قابل تعویض)

مدل ۴۰ میلیمتری : ۲۰ میلی‌متر (قابل تعویض)

بند

مدل ۴۴ میلیمتری : ۳۴۰ میلی‌ آمپر ساعت

مدل ۴۰ میلیمتری : ۲۴۷ میلی‌ آمپر ساعت

باتری

Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz

پردازشگر

تایزن

سیستم عامل

۷۶۸ مگابایت رم +  ۴ گیگابایت حافظه داخلی، *۱.۵ گیگابایت + ۴ گیگابایت

*تنها در مدل LTE

حافظه

LTE*, Bluetooth® 5.0, Wi-Fi b/g/n, NFC

A-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou

*اتصال LTE فقط در مدل LTE موجود است

ارتباطات

رصد ضربان قلب (با ۸ فتودیود)، الکتروکاردیوگرام، شتاب سنج (دقت اندازهگیری تا 32 گرم فشار)، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط

سنسورها

شارژ بیسیم مبتنی بر WPC

شارژ

5ATM + IP68 / MIL-STD-810G

مقاورمت

اندروید : اندروید ۵.۰ و بالاتر، رم ۱.۵ گیگابایت به بالا

iOS : آیفون ۵ و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر

سازگاری

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب