امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41089 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر شیری:

برند پست بانک ایران، باید اولویت اول همه کارکنان و کارگزاران باشد

خبرایران: دکتر شیری در جلسه شورای مدیران پست بانک با اشاره به لزوم توجه به واحدهای اجرایی گفت: عملیات اصلی درصف و اجرا اتفاق می‌افتد و این بخش باید مورد توجه باشدو از ۵ استانی که عملکرد مطلوبی داشتند تقدیرنمود.
برند پست بانک ایران، باید اولویت اول همه کارکنان و کارگزاران باشد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ شیری افزود: حرکت بسیار خوبی درخصوص سفرهای استانی انجام شده است و ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با همکاران اجرا می تواند سرعت بهبود روش ها را بیشتر کند.

وی تصریح کرد: وقتی عملکرد واحدهای اجرایی را با شور و شوق مشاهده و یا از طریق همکاران اجرایی می شنوم احساس شادی و غرور می کنم و البته مسئولیت ما سنگین تر از قبل می شود و باید پاسخگو باشیم.

شیری خاطرنشان کرد: همه ما باید به اعتبار بانک حساس باشیم، نام پست بانک ایران برای همه ما باید مهم باشد و با حساسیت نسبت به فرآیندها و نکاتی که باعث خدشه به برند بانک می شود، جهت رفع آنها اقدام کنیم.

مدیرعامل پست بانک ایران افزود: خط قرمز بنده مبارزه با تضعیف انسجام سازمانی است، زیرا همه متعلق به یک بانک هستیم و باهم به رشد و تعالی آن کمک خواهیم کرد.

شیری تصریح کرد: بروکراسی اداری را باید به شدت کم کنیم و مدیران در حد اختیارات خود تصمیم بگیرند و در شورای مدیران باید موضوعاتی که در بین مدیریت های مختلف سردرگم مانده مطرح و راه حل نهایی جمع بندی و به عنوان میثاق سازمانی عمل شود. 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب