امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41079 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در چهار ماه نخست سال انجام شد؛

ایجاد زیرساختهای ترافیکی برای تردد ایمن توان یابان و سالمندان در منطقه 15

خبرایران: 15 نقطه از معابرشهری منطقه 15 در چهار ماه نخست سال به منظور تسهیل و ایمنی تردد توان یابان، جانبازان و سالمندان همسطح سازی و مناسب سازی شد.
ایجاد زیرساختهای ترافیکی برای تردد  ایمن توان یابان و سالمندان در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این امر در راستای تحقق شعار« تهران شهری برای همه» انجام شد.

به گفته وی در این راستا معابر شهرک مشیریه خیابان بوعلی، کندرو بزرگراه امام رضا(ع)، بزرگراه بسیج نبش خیابان 29، ابتدای بلوار ابوذر مقابل مدرسه 17 شهریور، خیابان فاضل بجستانی کوچه  بیست وهفتم و خیابان موحددانش ، خیابان دنا و بوستان شهدای غزه در خاور شهر همسطح سازی و مناسب سازی شد.

 لواف زاده در ادامه به اجرای عملیات اصلاح هندسی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 2 هزار و 400 متر مربع از معابر شهری منطقه با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل تردد اصلاح هندسی شد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان با تاکید بر اهمیت مناسب بودن فضاهای شهری برای گروه های مختلف شهروندان یادآور شد: ایجاد بسترهای لازم به منظور دسترسی به فرصت های برابر اجتماعی و اقتصادی موجب ارتقای کیفیت محیط شهری می شود و تاثیر مطلوبی بر ذهن شهروندان بویژه توان یابان و جانبازان دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب