امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4106 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جام جهانی 2014

رسانه های برزیل:مسی آرژانتین را از شرمندگی نجات داد

رسانه های برزیلی با بازتاب بازی خوب ایران مقابل آرژانتین نوشتند : لیونل مسی تیم ملی کشورش را از شرمندگی تساوی مقابل ایران نجات داد.
رسانه های برزیل:مسی آرژانتین را از شرمندگی نجات داد
به گزارش خبر ایران، تارنمای گازتا دو پروو در این باره نوشت: مسی با گلزنی در وقت های تلف شده صعود تیمش را به دور دوم تضمین کرد.

این روزنامه با اشاره به اینکه آرژانتینی ها دراین بازی آماده یک جشن بزرگ بودند، افزود: حضور گسترده آبی و سفید پوشان در سکوها و حتی مارادونا در ورزشگاه باعث نشد که آرژانتین به یک پیروزی آسان دست یابد.

این تابلوی فیفا بود که با نشان دادن وقت تلف شده به داد آرژانتین رسید تا این تیم به پیروزی یک برصفر برسد.

تارنمای لسنته نیز در این باره نوشت: آرژانتین به سختی و دشواری توانست مقابل بازیکنان شجاع ایران به پیروزی یک برصفر برسد.

به نوشته این تارنما، بااین نوع بازی مرحله بعد رقابت ها برای آرژآنتین بسیار سخت خواهد بود.

لسنته افزود: آرژآنتینی ها 90 دقیقه دراین مسابقه سرگردان بودند و دروازه بان شان شانس اورد که دست کم سه حمله ایرانی ها به گل نرسید.

این تارنما افزود: بازی با پیشروی و یکه تازی آرژانتینی ها اغاز شد اما رفته رفته ایرانی ها روی ضد حمله کار کردند وتوانستند کمی از فشار کم کنند تا اینکه در وقت های پایانی مسی کار را تمام کرد .

تقریبا تارنمای تمامی روزنامه ها و رسانه های برزیل به دیدار ایران و آرژانتین پرداخته اند و پیروزی این تیم را حاصل تیزهوشی مسی دانسته و بازی شجاعانه تیم ایران را ستوده اند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب