امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4098 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با معرفی یک نویسنده جوان برگزار می‌شود؛

رونمایی از «تشویش یا امروز را مطمئن نیستم» در سراي داستان

مراسم رونمايي از مجموعه داستان «تشویش یا امروز را مطمئن نیستم» نوشته معصومه خسروشاهی، ساعت 16 دوشنبه 2 تيرماه در سراي داستان برگزار مي‌شود.
رونمایی از «تشویش یا امروز را مطمئن نیستم» در سراي داستان

به گزارش خبرایران از  روابط عمومي بنياد شعر و ادبيات داستاني، اولين اثر داستانی معصومه خسروشاهی، هجده داستان کوتاه با روایت‌هایی از سال‌های جنگ و بعد از جنگ است که با حضور زهرا زواریان، احمد شاکری و خود نويسنده، با همکاری انتشارات امیرکبیر به عرصه ادبیات و بازار نشر معرفی می‌شود.

در معرفی این کتاب که انتشارات امیرکبیر آن را به چاپ رسانده آمده که: «تشویش» روایت تلاطم و آرامش در کوچه‌های جوانی است. کوچه‌هایی که گاه به سکوت آسمانند و گاه به هیاهوی زمین. این کتاب مجموعه هجده داستان کوتاه با مضمون دفاع مقدس است.

معصومه خسروشاهی نویسندگی را از سال‌های نوجوانی آغاز کرد. اولین داستان کوتاه او در سال 1386با نام صدای آبشار در مجله ادبیات داستانی به چاپ رسید. خسروشاهی علاوه بر داستان‌نویسی به پژوهش در زمینه‌های گوناگون پرداخته و در حوزه نقد فیلم نیز فعالیت دارد.

«تشویش» با شمارگان 1000 نسخه در 103 صفحه و با قيمت دو هزار و 400 تومان از سوی انتشارات امیرکبیر روانه کتابفروشی‌ها شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب