امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40899 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تعمیر و تکمیل دوربین های کنترل سرعت در محور آزادگان محدوده منطقه 19

خبرایران: تجهیزات ترافیکی دو مسیر شمالی و جنوبی بزرگراه آزادگان واقع در منطقه 19 در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور این محور تکمیل شد.
تعمیر و تکمیل دوربین های کنترل سرعت در محور آزادگان محدوده منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل ترافیک با اشاره به اینکه محور آزادگان از مسیر های پر تردد این منطقه است بر ضرورت ایمن سازی هرچه بیشتر آن تأکید کرد و افزود: در این خصوص جلسات متعددی با پلیس راهور و مسئولین تأمین ایمنی و کاهش تصادفات در این بزرگراه برگزار شد.

وی ادامه داد: نصب بیش از 500 گاردریل، سه هزار گل میخ، هزار استوانه،270 بشکه ترافیکی،50 کاشن تانک  و ... از جمله اقدامات انجام شده در 5/7 کیلومتر از این محور در منطقه 19 است .

مرآتی با تأکید بر اینکه دوربین های کنترل سرعت در بزرگراه ها و معابر می تواند کنترل ترافیک، نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت غیر مجاز را ثبت کنند بیان کرد: طی بازدید اخیر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مقرر شد تا 8 دوربین کنترل سرعت در بزرگراه آزاداگان محدوه این منطقه نصب شود که تعداد این دوربین ها به 10 دوربین افزایش خواهد یافت.

معاون شهردار منطقه در ادامه انتقاد تفاهم نامه با سازمان حمل و نقل و ترافیک نسبت به تکمیل تجهیزات آموزشی،پخش و صوت، ابزار و وسایل و... پارک آموزش ترافیک را از دیگر اقدامات این معاونت در راستای تجهیز این پارک و بهره مندی شهروندان از امکانات بیشتر عنوان کرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب