امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4088 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با محوریت شعار سال؛

هشتمین جشنواره ملی بهار جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره ملی بهار جهاد دانشگاهی با محوریت شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار می‌شود.
هشتمین جشنواره ملی بهار جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

به گزارش خبر ایران، مقام معظم رهبری هر ساله همزمان با تبریک سال نو، پیام حکیمانه و مدبرانه خود را در قالب عنوان سال، فراروی مردم و فرهیختگان جامعه قرار می‌دهند تا همگان هوشیارانه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی، همسو و همدل گام بردارند.

در این راستا جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و یک پایگاه دانشجویی در دانشگاه‌های کشور به منظور پیشبرد ملی به سمت علم و تحقیق و گسترش فرهنگ مطلوب، به برگزاری جشنواره ملی بهار با محوریت شعار سال اقدام می‌کند.

هشتمین جشنواره ملی بهار امسال با موضوع «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سطح دانشگاهیان سراسر کشور برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، براساس حکمی از سوی مهدی فیض، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، زهرا نقی‌زاده موغاری، به عنوان دبیر هشتمین جشنواره ملی بهار منصوب شده است.

یادآوری می‌شود، به زودی محورها و قالب‌های هشتمین جشنواره ملی بهار تعیین و اعلام و دریافت آثار نیز همزمان با سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب