امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40790 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با خرید از جشنواره ۵۰-۵ لوتوس:

بی‌نهایت خرید کن و بی‌نهایت جایزه بگیر

فروشگاه اینترنتی لوتوس نخستین وب‌سایت فروش آنلاین محصولات آی تی در مرکز کامپیوتر ایران با برگزاری جشنواره پنج پنجاه "۵۰-۵" فرصت خرید جدیدی را برای مصرف کنندگان محصولات آی تی ایجاد کرده است تا مشتریان از تخفیف بیشتری در خرید خود بهره‌مند شوند.
بی‌نهایت خرید کن و بی‌نهایت جایزه بگیر

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی لوتوس، این فروشگاه اینترنتی با برگزاری این جشنواره خرید یک بار دیگر توجه به درخواست مشتریان را در بازار محصولات حوزه فناوری اطلاعات اثبات کرده و به کاربران و خریداران یادآوری کرده‌است که همچنان ایشان را تنها نمی‌گذارد.

فروشگاه لوتوس به مشتریان خود یادآوری کرده که همچنان بر سر عهد اولیه خود ایستاده و رضایت و خرسندی ایشان از خرید به روزترین محصولات آی تی، فرصت برنده شدن جوایز متعدد و اطمینان خاطر از داشتن گارانتی، خدمات پس از فروش و تحویل رایگان کالا در تمام نقاط ایران در اولویت است.

جشنواره پنج – پنجاه "۵۰-۵" از ۲۵ تیرماه آغاز و تا ۲۵ مردادماه ادامه خواهد یافت و در این طرح ویژه فروش مصرف‌کنندگان با هر ۵ میلیون تومان خرید، کارت هدیه‌ای معادل ۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. بی‌نهایت خریدکن و بی‌نهایت جایزه بگیر شعار این جشنواره میباشد.

در این طرح فروش، به‌روزترین محصولات IT از معتبرترین برندهای حاضر در بازار عرضه می‌شود و محدودیتی برای خرید و دریافت هدیه از لوتوس کارت وجود ندارد، اما خریداران فراموش نکنند که بابت هر ۵ میلیون تومان ۵۰ هزار تومان کارت هدیه دریافت می‌کنند و خرید کمتر از این رقم مشمول جایزه نمی‌شود.

فرصت دریافت و بهره‌مندی از هدایای لوتوس مختص مشتریانی است که از طریق وب‌سایت خرید خود را نهایی و مبلغ آن را ازطریق درگاه‌های بانکی معرفی شده در وب سایت لوتوس پرداخت کرده باشند.

پس از اتمام مراحل خرید، خریدار عکس کارت ملی خود را به همراه اسکرین شات صفحه خرید به واتساپ یا تلگرام شماره ۰۹۳۳۰۸۰۸۹۸۸ ارسال کرده و بعد از تأیید اطلاعات، کارت هدیه به همراه کالا خریداری شده ارسال می‌شود.

فروشگاه اینترنتی لوتوس در واقع مرکز فروش آنلاین فروشگاه لوتوس است که در مرکز کامپیوتر ایران فعالیت می‌کند و مرجع تخصصی قیمت و فروش کالای آی‌تی است، که از سال ۱۳۷۲ با مدیریت محمدحسن محمدی در زمینه تأمین و توزیع، عمده و جزئی کالای آی‌تی فعالیت دارد و امروز با اندوخته تجربه‌ای بیش از ۲۵ سال فعالیت در سطح کشور در حال خدمت‌رسانی به مصرف‌کنندگان است.

فروشگاه اینترنتی لوتوس یکی از  پیشتازان وب سایت تخصصی فروش آنلاین کالای آی‌تی از جمله لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و… در قلب بازار محصولات آی‌تی تهران است، که با هدف ارائه محصولات و اطلاعات تخصصی در محیطی کاربرپسند شرایط را برای خریدی مطمئن برای مصرف‌کنندگان با هر سطح دانش در حوزه آی‌تی فراهم آورده است.

شعار تجاری لوتوس "از قلب بازار، آنلاین خرید کنید" است که حاوی این پیام برای خریداران است که بدون واسطه و مستقیم از بازار آی تی ایران خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی لوتوس، محیطی مناسب را برای کاربران خود فراهم آورده که فارغ از سن، تخصص و جنسیت بتوانند کالای آی‌تی مورد نظرخود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

برای تحقق این هدف، فروشگاه اینترنتی لوتوس با احترام به حقوق فروشنده و مصرف‌کننده و همچنین قوانین ناظر بر بازار، خود را موظف به فروش محصولات اوریجینال، دارای گارانتی اصلی و مطابق ویژگی‌های ذکر شده در وب سایت می‌داند و سفارش مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آنها می‌رساند که از آن جمله می‌توان به بخش فروش لپ‌تاپ اشاره کرد که با فراهم آوردن شرایط برای مقایسه فنی و قیمتی انواع لپ‌تاپ، خریدار را برای انتخاب کالای مناسب با سلیقه و بودجه پیش‌بینی شده خود راهنمایی می‌کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب