امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4077 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سوره مهر ۵ اثر جدید در دست انتشار دارد

«بیداری اسلامی»، «نقش مساجد در جهان اسلام»، «تظاهرات حرف‌‏های اضافه»، «بینش موسیقی» و «رسول عشق» از جمله آثاری هستند که به کوشش انتشارات سوره مهر منتشر می‌شوند.
سوره مهر ۵ اثر جدید در دست انتشار دارد

به گزارش خبر ایران،  انتشارات سوره مهر پنج اثر با عنوان «تظاهرات حرف‌‏های اضافه»، «بینش موسیقی»، «بیداری اسلامی»، «نقش مساجد در جهان اسلام» و «رسول عشق» را در دست چاپ دارد.
«تظاهرات حرف‏‌های اضافه» شامل اشعار حمیدرضا شکارسری است که با مضامین دینی و انقلابی سروده شده‎اند. همچنین «بینش موسیقی» شامل دیدگاه‎های فقهی درباره موسیقی است که به کوشش رضا مهدوی، دبیر دفتر موسیقی حوزه هنری گردآوری شده‏‌‌ است.
کتاب «بیداری اسلامی» نیز به قلم یعقوب توکلی نگاشته شده است. این کتاب نیز اثری پژوهشی است که توسط اکرم قیطاسی به رشته تحریر درآمده است.
«رسول عشق» نیز که به نقد و بررسی آثار رسول ملاقلی‌پور در سینمای انقلاب ایران می‎پردازد، به قلم فاطمه ابراهیمی نوشته شده است.
همچنین کتاب «نقش عاشیق‎های آذربایجان در حماسه‎سرایی» شامل ترانه‎های محلی است که زمینه حماسی دارند و از زمان صفویه تا پایان هشت سال دفاع مقدس را شامل می‌شوند. این اثر توسط عمار احمدی گردآوی شده است.
عاشیق به نوازندگانی اطلاق می‌شو ایراند که شعر و داستان ترکی می‎خوانند؛ از این رو آنچه درباره حماسه و مقاومت است، در این اثر گردآوری شده است. 
جلد چهارم مجموعه کتاب‌های «دار و دسته دارعلی» نیز به تازگی منتشر شده است که عنوان این جلد از آثار گروه سنی کودک و نوجوان به قلم اکبر صحرایی، «تویوتای خرگوشی» است.
همچنین کتاب «زندگی شهید عباس بابایی» با عنوان «پروزا سفید» که بختیاری دانشور آن را نگاشته، به چاپ سیزدهم رسیده است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب