امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4070 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گريه بازيکن ساحل عاج سوژه رسانه‌ها

گريه بازيکن متعصب و احساساتي تيم‌ ملي ساحل عاج سوژه مطبوعات جهان شد.
گريه بازيکن ساحل عاج سوژه رسانه‌ها

به گزارش خبرایران ، روز گذشته تيم ساحل عاج در ادامه مسابقات جام جهاني مقابل کلمبيا قرار گرفت که در نهايت 2 بر يک بازنده شد و به هنگام آغاز بازي و زماني که سرود تيم‌ها در ورزشگاه محل بازي پخش مي‌شد احساسي شدن ژفري سوريديه بازيکن 29 ساله تيم ساحل عاج بسيار جلب توجه کرد و از ديد تصويربرداران تلويزيوني و لنز دوربين عکاسان حاضر در محل دور نماند.

 

وي در کل زمان پخش سرود کشورش به شدت اشک مي‌ريخت روزنامه هافتال چاپ هلند با تصوير اين بازيکن از وي به عنوان بازيکني متعصب و احساسي ياد کرد. برخي رسانه‌ها هم عنوان کردند به علت اينکه بازيکن ساحل عاجي ساعاتي قبل از انجام بازي خبر درگذشت پدرش را شنيده بود دچار اين حرکت شد و مي‌گريست حتي سايت فيفا هم به ذکر اين موضوع پرداخت اما خود وي شايعه مطرح شده را تکذيب کرد.

 

وي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي نوشت: نه پدر من الان فوت نشده است، پدر من متاسفانه سال 2004 فوت کرد آنچه رسانه‌ها اطلاع‌رساني کردند به کلي غلط بود. آن لحظه من فقط به ياد کشورم بودم و نمي‌توانستم احساسات خودم را نگه دارم مجبور بودم به خاطر علاقه زياد به کشورم آنگونه بگريم.

 

رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاريخ 22 تير ادامه خواهد يافت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب