امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40645 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بررسی هاستینگ ایران سرور و خدمات آن

خبرایران: هاست‌های ایران سرور « IranServer.Com » جزو بهترین هاست‌های ایران است.
بررسی هاستینگ ایران سرور و خدمات آن

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام ایران سرور، پس از سال‌ها تجربه و تست‌های مختلف روی شرکت‌های ارائه دهنده هاست، به این نتیجه رسیدیم که هاست‌های ایران سرور “ IranServer.Com ” جزو بهترین هاست‌های ایران است و نمونه مشابه ایران سرور که خدمات هاست را با چنین قدرتی ارائه دهد، وجود ندارد.

سرعت هاست‌های ایران سرور

اگر قصد خرید هاست از ایران سرور را داشته باشید، متوجه سه نوع هاست متفاوت از این شرکت خواهید شد که در ادامه به نحوه انتخاب هاست متناسب با نیازهای شما خواهیم پرداخت:

هاست لینوکس ایران سرور:

هاست‌های لینوکس ایران سرور مناسب افراد و وب‌سایت‌هایی می‌باشد که قصد راه‌اندازی یک صفحه HTML استاتیک و یا میزبانی از وب‌سایت‌های کم ترافیک را دارند. همچنین این نوع از هاست‌های ایران سرور برای وب‌سایت‌های شخصی مناسب بوده و از MYSQL و PHP پشتیبانی می‌کند.

هاست وردپرس ایران سرور:

قبل از اینکه بگوییم هاست وردپرس چیست بگذارید به توضیحات کوتاهی در مورد وردپرس بپردازیم؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که در سرتاسر دنیا در حال استفاده است و حدود ۷۰ درصد وب‌سایت‌های جهان توسط این سیستم مدیریت و میزبانی می‌شود. ایران سرور اولین ارائه دهنده سرویس‌های هاست وردپرس در ایران می‌باشد. هاست‌های وردپرس ایران سرور برای Wordpress بهینه‌سازی شده است تا سرعت بالایی به صاحب آن وب‌سایت دهد.

هاست ابری ایران سرور:

هاست‌های ابری ایران سرور مساوی است با سرعت و قدرت. کیفیتی که این هاست از آن برخوردار می‌باشد در نوع خودش بی‌نظیر است و مشابه آن پیدا نخواهید کرد، سایتتان را با سرعتی برقآسا بر روی مدل میزبانی نوآورانه ایران سرور میزبانی کنید و برای میزبانی از ترافیک‌های سنگین آماده باشید.

هاست ویندوز ایران سرور:

همان طور که از اسمش پیداست این نوع هاست، مختص به سیستم‌هایی است که بر پایه ویندوز، برنامه‌نویسی و توسعه داده شده است. برای مثال سیستم مدیریت محتوای DNN یکی از این سیستم‌ها می‌باشد که با زبان برنامه‌نویسی ASP.NET توسعه داده شده است و به طور کلی هاست‌های ویندوزی ایران سرور برای افرادی که از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند، مناسب است.

پشتیبانی پرآوازه

همانطور که قبل‌تر اشاره کردم، ایران سرور جزو معدود شرکت‌های هاستینگی است که وقتی مردم از آن یاد می‌کنند سه چیز در ذهنشان تداعی می‌شود: "سرعت، کیفیت و پشتیبانی".

ایران سرور با دارا بودن دو شیفت در تیم فروش و سه شیفت پشتیبانی، ۲۴ ساعت در خدمت شما عزیزان است و پاسخگوی مشتریان می‌باشد.

به جرات می‌گوییم؛ ایران سرور یکی از بهترین هاستینگ‌های ایران است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب