امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40588 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ترویج حفظ و نگهداری گل و گیاه در منطقه 19 با راه اندازی صدای مشاور

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از راه اندازی صدای مشاور توسط مرکز تحقیقات،آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری این منطقه در راستای ترغیب شهروندان به منظور حفظ و نگهداری گل و گیاه و فضای سبز شهری خبر داد.
ترویج حفظ و نگهداری گل و گیاه در منطقه 19 با راه اندازی صدای مشاور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه نگهداری و پرورش گل و گیاه ها بر روحیه شهروندان تاثیر به سزایی دارد و نگهداری از آنها کار چندان وقت گیری نیست، اما ممکن است در نگهداری آنها دچار اشتباه شویم افزود: در این خصوص علاوه بر برپایی مستمر کلاس های حضوری آموزش گل و گیاه در دو مرکز شریعتی و شهربانو سامانه مشاوره تلفنی و ارتباط غیر حضوری با کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت 8 تا 16 فراهم شده است.

وی درباره موضوع های قابل طرح با مشاوران این مرکز تصریح کرد: شهروندان علاقمند می توانند در این تماس تلفنی با نحوه تکثیر گل و گیاه، نگهداری فضاهای سبز در محیط آپارتمانی،باغبانی در محیط های مختلف،آشنایی با بیماری و آفات درختان و گل و گیاه و...آگاه و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

همچنین در صورتی که مشاوره به صورت تلفنی برای شهروندان قابل راهنمایی نباشد با درخواست شهروند کارشناسان با حضور در منزل آنها می توانند ازگل و گیاه و فضای سبز شهروندان بازدید کنند.

به گفته این مسئول از ابتدای سال جاری تعداد 450 شهروند از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شده و شهروندان می توانند همه روزه  از ساعت 8 تا 16 با شماره تلفن های 55852121 ، 55460877 دو مرکز شریعتی و شهربانو تماس و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش شهروندان درصورت ارائه نظرات و پیشنهادات درخصوص فضای سبز می توانند با شماره 137 تماس حاصل فرمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب