امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4051 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تهدید کیفیت آب شرب در رادیو سلامت

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت با نگاهی آسیب شناسانه با موضوع «کمبود آب تهدید کننده کیفیت آب شرب» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
تهدید کیفیت آب شرب در رادیو سلامت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی، روز شنبه 31 خرداد ماه از ساعت 9:10 تا 10 از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش خواهد شد؛ در این برنامه موضوع «کمبود آب تهدید کننده کیفیت آب شرب» به مدت 50 دقیقه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، از جمله میهمانان این برنامه که کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است، می توان به مهندس احمد مشیری مدیر کنترل کیفیت آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مهندس جواد حسن نژاد رئیس گروه محیط زیست و کیفیت منابع شرکت آب و فاضلاب ایران و دکتر محسن اسلامی زاده مدیر طرح جلوگیری آلودگی آب تهران اشاره کرد.

شایان ذکر است، برنامه «افق روشن» شنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته ساعت 9:10 تا 10 روي موج اف ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز به مسایل کلان سلامت از محیط زیست انسانی گرفته تا محیط زیست اجتماعی می پردازد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب