امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40444 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین حضور نمایشگاهی ایرانیان سونار در سال ۹۸

خبرایران: ایرانیان سونار برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی حضور خواهد داشت.
اولین حضور نمایشگاهی ایرانیان سونار در سال ۹۸

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام ایرانیان سونار، این مجموعه برای دومین سال پیاپی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی پرچمدار صنعت چمن مصنوعی در این نمایشگاه تخصصی خواهد بود.

یک نمایشگاه تخصصی برای اهالی ورزش

پس از تجربه حضور موفق نمایشگاهی ایرانیان سونار در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی سال ۹۷، این باز برای دومین سال پیاپی و در تیرماه ۹۸، غرفه چمن مصنوعی ایرانیان سونار میزبان شما خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و با حضور برندهای فعال ایرانی و خارجی در حوزه‌های تخصصی ورزشی، ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۹۸ در تهران برگزار می‌شود. چمن مصنوعی ایرانیان سونار نیز در سالن ۸ این نمایشگاه به عنوان بزرگترین وارد کننده چمن مصنوعی لنداسکیپ با هدف آشنایی و ترویج استفاده از این محصول در باشگاه‌های کراس فیت و بدنسازی حضور پیدا خواهد کرد.

کراس فیت و بدنسازی از جمله ورزش‌هایی هستند که سطح باشگاه و همچنین نوع کفپوشی که روی آن فعالیت ورزشی انجام می‌شود در بهتر انجام شدن این ورزش تأثیر بسیار زیادی دارد. از آنجایی که چمن مصنوعی محصولی بسیار بدیع و کاربردی برای این نوع ورزش است، شرکت ایرانیان سونار در راستای مسئولیت‌های خود با حضور در این نمایشگاه تخصصی به معرفی هر چه بیشتر چمن مصنوعی برای این دسته از ورزشکاران و مسئولان ورزشی می‌پردازد.

دومین حضور نمایشگاهی ایرانیان سونار در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی متأثر از تجربه بسیار موفقیت‌آمیز سال گذشته است. ما در سال گذشته میزبان مسئولان محترم ورزشی کشور از جمله معاون اسبق رئیس جمهور، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی، روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه‌های ورزشی بودیم که حضور و دلگرمی‌شان به هر چه هدفمندتر گام برداشتنن‌مان کمک بسیاری کرد. همچنین با فعالیت‌های گسترده‌ای که در حوزه به کارگیری تخصصی چمن مصنوعی در باشگاه‌ها در طول سال گذشته انجام شده، پیش‌بینی می‌شود امسال این نمایشگاه با استقبال بیشتری نسبت به صنعت چمن مصنوعی روبه‌رو شود.

ما در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه میزبان شما هستیم و هر آنچه از چمن مصنوعی می‌خواهید را به شما عرضه خواهیم کرد.

درباره سی سی گراس و ایرانیان سونار

ایرانیان سونار مفتخر است که به عنوان تنها نماینده سی سی گراس چین در ایران فعالیت می‌کند و می‌تواند دروازه‌ای از تمام تکنولوژی و محصولات به روز این شرکت را به روی بازار در حال پیشرفت چمن مصنوعی ایران باز کند. ایرانیان سونار تنها وارد کننده چمن مصنوعی سی سی گراس در ایران است که به بزرگ‌ترین مرکز فروش چمن مصنوعی تزئینی در ایران تبدیل شده و آماده فروش و خدمت‌رسانی در تمام پروژه‌های چمن مصنوعی با نمایندگی‌های فعال در سراسر کشور است.

در این مجموعه انواع مدل‌های چمن مصنوعی با قیمتهای مختلف به فروش می‌رسد. همچنین تیم اجرایی شرکت به شما در طراحی و اجرای حرفه‌ای کار کمک می‌کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از محصولات این شرکت با شماره تلفن‌های ۵۴۸۶۳-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به وبسایتهای www.ccgrass.ir و یا www.sonarstar.com مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب