امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40440 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین بحیرائی خبرداد؛

شهرداری منطقه 10 همگام با پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران

خبرایران: حسین بحیرائی شهردار منطقه 10 در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور با استفاده از تمامی فضاها و سرانه های تبلیغاتی اقدام به اطلاع رسانی در خصوص برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران کرد.
شهرداری منطقه 10 همگام با پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، حسین بحیرائی شهردار منطقه به مناسبت فرا رسیدن پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه با مشارکت هیات اجرایی این انتخابات و با هدف دعوت از فعالین محلی برای شرکت در انتخابات شورایاری، اطلاع رسانی به منظور ارائه دستورالعمل برگزاری انتخابات شورایاری ها و شرایط ثبت نام کنندگان و رای دهندگان اقدام به استقرار هیات اجرایی این دوره از انتخابات در مجتمع شهید غنی پور نمود.

 وی بیان داشت: در همین راستا دفاتر هیأت های نظارت و اجرایی تجهیز شد و جلسات و نشست هایی با هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات، شورایاران و مدیران محلات دهگانه منطقه با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب محل های اخذ رای و نحوه برگزاری بهینه این دوره از انتخابات برگزار و تمهیدات لازم برای تبلیغات محلی کاندیداها در نظر گرفته شد.

شهردار منطقه در ادامه افزود: چاپ و نصب بنر پنجمین دوره شورایاری محلات در پرتابل های سطح محدوده، توزیع پوستر با موضوع مذکور در سرای محلات و نواحی سه گانه، اطلاع رسانی در فضای مجازی، پرتال منطقه و ساب پرتال سرای های محلات، سخنرانی در مساجد، هیات های مذهبی، مراسم دهه کرامت و ... در خصوص چگونگی فعالیت شورایاری ها و نیز اهمیت حضور مشارکت شهروندان در انتخابات شورایاری ها، گفت و گوی چهره به چهره با شهروندان، اصناف و کسبه منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.

بحیرائی بیان داشت: با توجه به جمعیت محلات منطقه بیشترین مشارکت در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران توسط شهروندان منطقه 10 صورت گرفته است.

در پایان شهردار منطقه خاطر نشان ساخت: مدیریت شهری منطقه پیش از پیش برای انتخاب افراد اصلح در رقابتی سالم و سازنده برای شکوفایی محلات شهر تهران در تلاش است و اخیرا 6 نفر از معتمدین محلات را شناسایی و به هیأت اجرایی مرکزی برگزاری انتخابات معرفی کرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب