امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4044 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لحظه به لحظه با وین ۵/ پایان رایزنی دوجانبه ظریف و اشتون

پنجمین دور مذاکرات جامع ایران و گروه ۱+۵ در حالی وارد روز سوم خود می‌شود که طرفین هنوز تا دست‌یابی به توافق نهایی فاصله دارند.
لحظه به لحظه با وین ۵/ پایان رایزنی دوجانبه ظریف و اشتون
به گزارش خبر ایران، مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 روز پنج شنبه در حالی پیگیری می‌شود که طرفین فضای روز اول  و دوم گفت‌وگوها را «مثبت» ارزیابی کرده و گفتند که همه طرف‌ها با جدیت در حال مذاکره هستند.

این پنجمین دور از سری مذاکراتی است که بعد از توافق موقت ژنو با هدف دستیابی به راهکاری جامع و بلندمدت، در شهر وین اتریش برگزار می‌شود. بر اساس برنامه اقدام مشترک، طرفین باید تا روز 29 تیر (20 جولای) بر راهکار جامع به توافق برسند. با این حال وجود اختلافات زیاد میان مواضع مذاکره‌کنندگان موجب شده تا تردید‌هایی نسبت به حصول توافق تا آن تاریخ ایجاد شود.

مهلت مذاکرات برای یک دوره 6 ماهه دیگر نیز قابل تمدید است، اما از آنجا که این تمدید می‌تواند موجب پیچیدگی اوضاع شود، همه طرف‌ها در تلاشند تا در فرجه 6 ماهه کنونی به توافق دست یابند.

خبرگزاری فارس به صورت لحظه به لحظه اخبار سومین روز مذاکرات وین-5 را گزارش می‌کند. در ادامه سرخط مهمترین خبرهای هسته‌ای روز پنج شنبه آمده است (برای مشاهده متن کامل هر خبر بر روی ساعت درج شده، کلیک کنید)

14:04   پایان رایزنی دوجانبه ظریف و اشتون

11:36      آغاز رایزنی دوجانبه ظریف و اشتون

01:18    رایزنی دوجانبه ظریف و اشتون صبح پنجشنبه در وین

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب