امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40388 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برای نخستین بار در منطقه 5؛

لنزهنرمندان عکاس جاذبه های گردشگری محله کن را به تصویر کشید

خبرایران: برنامه عکاسی از جاذبه های گردشگری محله کن با هماهنگی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه و حضور جمعی از اعضای کانون عکاسان برای نخستین بار در منطقه 5 اجرا شد.
لنزهنرمندان عکاس جاذبه های گردشگری محله کن را به تصویر کشید

به گزارش خبرایران ازعمومی شهرداری منطقه 5، در نخستین برنامه عکاسی ازجاذبه های محله کن با عنوان "photo walk" که با حضور 30 نفر از هنرمندان عکاس که با  هماهنگی اداره گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه انجام شد، جمعی از هنرمندان عکاس در مسیر امام زاده محمد، به سمت امام زاده شعیب از کوچه باغات و رودخانه کن عکاسی کردند.

در جریان این رویداد، عکاسان در قالب گروه هایی با یک سرپرست در مسیر هایی که از پیش اعلام شده بود، زیبایی ها وجذابیت های طبیعی این محله را  به تصویر کشیدند و با راهنمایی مجری طرح "پرسه در شهر"،  اطلاعات کاملی از بناها، حسینیه ها ، قدمت محله و کوچه باغ های کن در اختیار هنرمندان قرار داده شد.

بر اساس این خبر، مجموعه ای منتخب از عکس های هنرمندان درباره جاذبه های گردشگری محله کن توسط ستاد گردشگری تهران به زودی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب