امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40382 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پس از وقوع حادثه؛

محوطه اطراف سفارت روسیه پاکسازی شد

خبرایران: محوطه اطراف سفارت روسیه پس از وقوع حادثه ی برخورد دستگاه میکسر حامل بتن به دیوار سفارت با حضور نیروهای شهرداری پاکسازی و ایمن سازی شد.
محوطه اطراف سفارت روسیه پاکسازی شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجید صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: راننده دستگاه میکسر حامل بتن (بُنکر) ساعت ۴:۴۰ بامداد جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در انتهای خیابان فرشته ، بدلیل خالی کردن ترمز تعادل خودرو را از دست داد و  با طی مسیر 700 متری ورود ممنوع  پس از برخورد با یک دستگاه پراید حامل پنج سرنشین و یک دستگاه پژو به شدت با دیوار باغ سفارت روسیه برخورد کرد و  پس از واژگونی دچار حادثه  شد و راننده آن بر اثر این حادثه جان باخت و پنج سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.
وی گفت: در این حادثه شهردار منطقه یک در کنار نیروهای شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، انتظامی، پلیس راهور و ... در محل حاضر و علاوه بر پاسخگویی به شهروندان مدیریت بحران را با ارائه دستورات لازم در خصوص پاکسازی و ایمن سازی محوطه به نیروهای مستقر اعلام کرد.  
صالحی افزود :  پس از انجام اقدامات اولیه و رفع خطر، عملیات خاکبرداری و حمل نخاله های ناشی از ریزش دیوار انجام و محوطه پاکسازی شد.
این مقام مسئول تصریح کرد:  جا به جایی مخزن حمل سیمان که به وزن 25 تن بهمراه سایر متصلات در داخل باغ قرار داشت بدلیل محدودیت های ترافیکی و استفاده از جرثقیل در طول روز امکان پذیر نبود لذا  عملیات جابه جایی آن با استفاده از تجهیزات آتش نشانی از جمعه شب تا ساعت 3 بامداد روز شنبه با ایجاد شرایط ایمن به طول انجامید و به طور کامل از داخل باغ سفارت خارج شد .
گفتنی است پس از پاکسازی محوطه عملیات حصارکشی و ایمن سازی انجام و پلیس راهور اقدام به باز کردن خیابان و روان سازی تردد وسایل نقلیه نمود.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب