امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40355 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11خبرداد؛

بیش از 320 نفر در انتخابات شورایای محله های مرکزی پایتخت ثبت نام کردند

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 از ثبت نام بیش از 320 نفر از ساکنان محله های 17 گانه این منطقه برای فعالیت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری خبر داد.
بیش از 320 نفر در انتخابات شورایای محله های مرکزی پایتخت ثبت نام کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، محمد جواد رشیدی با بیان این که تجارب خوبی در این منطقه برای برگزاری انتخابات شورایاری وجود دارد؛ گفت: تمام تلاشمان را برای صیانت از صندوق ها و دقت در نحوه توزیع آن ها کره ایم.

رشیدی افزود: تا صبح روز شنبه 15 تیر ماه بیش از 320 نفر در سامانه انتخابات شورایاری منطقه 11ثبت نام کرده اند که 31/76% از آنان مرد و 68/23% نیز بانوان هستند .

او با اشاره به این که شهروندان محله شیخ هادی بیشترین داوطلبین شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری محله های منطقه 11 را داشته اند؛ یاد آور شد: داوطلبین برای ثبت نام تا پایان روز شنبه 15 تیرمهلت دارند و افرادی که برای انتخابات شورایاری ثبت نام کرده اند؛ تا 20 تیر ماه فرصت دارند گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان فعالیت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی shorayari.tehran.ir مراجعه کنند.

پنجمین دوره انتخابات شورایاری روز جمعه 4تیر ماه در 352 محله شهر تهران برگزار می شود. هر محله 5 حوزه انتخاباتی دارد و امسال برای نخستین بار تمامی فرایند انتخابات به صورت کاملا مکانیزه انجام خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب