امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40317 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تغییر ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در برخی از استان‌ها و مناطق کشور

خبرایران: با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و پیشگیری از قطعی احتمالی برق به دلیل گرمای شدید در فصل تابستان، ساعت کار واحدهای بانک پاسارگاد در برخی از استان‌ها و مناطق کشور تغییر کرد.
تغییر ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در برخی از استان‌ها و مناطق کشور
به گزارش خبرایران ازروابط عمومی بانک‌پاسارگاد، واحدهای بانک‌پاسارگاد در کلیه استان‌ها و مناطق کشور (به‌جز استان تهران و جزیره کیش)، از تاریخ 9 تیر سال 1398، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 13 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7 الی12 آماده خدمات‌رسانی به مشتریان خواهد بود. ساعات کار شعبه‌های این بانک در تهران و جزیره کیش طبق روال سابق و بدون تغییر خواهد بود. بر این اساس شعبه‌های تهران در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 12:30و شعبه‌ کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 15:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 الی 12:30 خدمات بانکی را به مشتریان ارایه خواهند کرد.

هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی و مشاوره بانک‌پاسارگاد به شماره تلفن ۸۲۸۹۰ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب