امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40309 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران اعلام کرد؛

تدوین استراتژی و هدف، ضرورت تحقق جذب منابع بیشتر منابع قرض الحسنه

خبرایران : امامی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان اردبيل از شعب شهرستان هاي نمين و خلخال بازديد و بر ضرورت تدوين استراتژي و هدف براي دستيابي به جذب بيشتر منابع قرض الحسنه تاکيد کرد.
تدوین استراتژی و هدف، ضرورت تحقق جذب منابع بیشتر منابع قرض الحسنه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ، عیسی امامي در جريان اين بازديدها، داشتن اطلاعات شفاف از موقعيت جغرافيايي، پتانسيل هاي اقتصادي وکسب و کارهاي مولد شهرستانها را از اهم وظايف روساي شعب عنوان کرد كه مي توانند با طبقه بندي اين داده ها، اولويت بندي طبقات و انتخاب تيم بازاريابي مناسب، بستر توسعه و جذب منابع به شعب تحت امر خود را مهيا كنند.

امامی، در ادامه از تشکیل کمیته راهبردی و بازاريابي در استانها خبر داد که از اهم وظايف اين کميته ها بررسي شاخص ها و نسبت هاي مربوط به مسائل مختلف آن استان اعم از مناطق اقتصادي، شهرك هاي صنعتي، وضعيت نقدينگي، كسب و كارهاي فعال، اصناف و اتحاديه ها، اتاق بازرگاني، ميزان منابع جذب شده و... مي باشد كه روساي شعب بايستي به تحليل و بررسي اين مسائل در حوزه عمل شعب خود بپردازند و براي جذب منابع بيشتر برنامه ريزي كنند.

در این بازدیدها، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به طرح جديد بانک با عنوان رونق مهر اشاره نمود و آن را زمينه ساز تحقق شعار سال۹۸ و حمايت از کسب و کار دانست.

در ادامه، اقدامی رئیس اداره کل سازمان و برنامه ریزی نيز به اهميت طرح جديد رونق مهر در ايجاد ارتباط با اشخاص حقوقي و شرکتها و اهالي کسب و کار اشاره كرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب